Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
11 jul 2011 18:10
ik had nog een beetje hoop dat de 'beugel' terug zou komen...maar niet dus?
11 jul 2011 18:45
Hij heeft wel ABS
Hij komt wel groot over, maar we wachten rustig af
11 jul 2011 18:57
En een start-stop systeem *SLIK*. Heb nog nooit in een auto gereden waar het in zit maar lijkt me echt helemaal niets.
11 jul 2011 19:10
De laatste echte targa's hebben ze in 1993 gebouwd. Daarna waren het auto's met een heel groot schuifdak.
Ik vind deze auto met groot schuifdak best te pruimen.
Start-stop associeer ik met hele oude gebakjes in mijn jeugd die dan wel eens afsloegen als je stilstond voor het stoplicht.
Dat hoef ik er niet in.
11 jul 2011 19:45
Hoe werkt dat
11 jul 2011 21:12
Jammer dat het dak er voortaan overheen lijkt te gaan in plaats van naar binnen. Zonde van de lijn.
Maar misschien is dit gewoon de open dak uitvoering i.p.v. de Targa en zien we toch nog zoiets als de Ruf - Targa in de 991
11 jul 2011 21:34
chelsea schreef:Jammer dat het dak er voortaan overheen lijkt te gaan in plaats van naar binnen.
Inderdaad - ziet er niet uit
11 jul 2011 23:46
molen934 schreef:Hoe werkt dat
Zo'n benzinebesparend (zogenaamd uiteraard) systeem waarbij de auto afslaat als je bij het stoplicht staat.
12 jul 2011 8:45
en zodra je de koppeling ook maar aanraakt, vliegt de grasmaaier motor weer aan en kun je weer rijden.. Ik heb nu een paar keer met zo'n systeem gereden (in meerdre Golfjes en 500-jes) en ik blijf het een bagger systeem vinden.. Gelukkig zit er uit knop op..
On topic, zie ik het goed dat het chroom zoals op de 997 is weggelaten op de achterste raamstijl? Of is dit gewoon afgeplakt?
13 jul 2011 21:12
Dak eroverheen is inderdaad geen gezicht. Start stop systeem heb ik ook in de DD zitten - de enige reden waarom ik het boekje heb doorgekeken - om te zien hoe het uit moest
14 jul 2011 6:54
Geloof er niets van dat dit de nwe Targa gaat worden. Dit zal wel een nieuwe optie zijn voor open dak(je).