Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

eigenaars Porsches 911 Opgepast !

04 aug 2011 16:16

Ze zijn in de smaak gevallen :pale: :pale:
http://www.hbvl.be/limburg/maaseik/maas ... e-911.aspx

Re: eigenaars Porsches 911 Opgepast !

04 aug 2011 16:36

Delnoy hier van het forum is zeer waarschijnlijk ook ten prooi gevallen bij hun... ook zijn auto is gestolen onlangs.

Hoop dat ze die kler*&leiers oppakken en ophangen :mrgreen:

04 aug 2011 17:17

Is zeker een zeldzame als hij op de motorkap springt vooraan. :mrgreen:

Maar in ieder geval niet leuk, dat je de auto voor je ogen gejat ziet worden.

04 aug 2011 17:36

@Cabriowim

Zo is hij er zeker van dat ze de motorkap niet direct kunnen gebruiken.
Ik weet niet hoe professioneel de dieven zijn, maar een anti-carjacking systeem behoort toch tot de problemen.

In dat opzicht moeten ze gebruik maken van een trailer of camion.(die in de buurt moet staan)
Een grootschaalse controle en/of nummerplaatlezers langs wegen zou veel oplossing en bewijslast kunnen opleveren.

Mvg,

04 aug 2011 17:42

Wat Wim bedoelt: Zeldzame lufti 911 met de motor voorin. Of knappe dief die weg rijdt in de richting van de motorkap. Achteruit, dus...

04 aug 2011 18:24

Jij vat hem Paul. :thumleft:

04 aug 2011 20:26

"... bende criminelen die het gemunt heeft op exclusieve oldtimers."

Heb gelukkig een young timer :wink:

04 aug 2011 20:34

:flush:

Ze hebber i.i.g. al een dure Mercedes van Juwelier Vaessen uit Heerlen terug gevonden in Stadskanaal. Ze hadden het klasse 5 alarm afgeschermd en voor 15k verkocht. De persoon die hem kocht heeft de afscherming verwijdert waarna ze de wagen vrij snel op het spoor waren. De Benz is weer terug bij de eigenaar.

05 aug 2011 10:34

Hoi Delnoy,
Werd jouw 911 voor de deur weggehaald
en was deze voorzien van een alarn :?: :shock:

05 aug 2011 14:02

Zou goed kunnen; reken niet op zekerheid van een alarm.
Beveiliging maakt stelen hoogstens beetje moeilijker voor pro's.

05 aug 2011 14:23

Robbierob schreef:Hoi Delnoy,
Werd jouw 911 voor de deur weggehaald
en was deze voorzien van een alarn :?: :shock:

Nee, niet voor de deur maar bij het klimcentrum Neoliet te Heerlen. Geen alarm. Hoefde niet omdat hij altijd in een afgesloten garage staat.

Alleen toen niet dus :bang:

05 aug 2011 14:51

... wees nu maar niet overtuigd dat je 911 NIET gestolen was als er WEL een alarm op had gezeten :idea:

In het ergste geval wachten ze je op met een blaffer, op het moment dat je in/uit wilt stappen of ergens voor een verkeerslicht staat :popcorn:

05 aug 2011 14:58

anti-car jacking: wagen rijdt nog +-3km na de deur open en dicht is geweest bij draaiende motor. (en zelfs als ze de motor stillegen en terug starten)
track and trace: voertuig te volgen op pc of smartphone

Gewoon zien dat ze je gsm niet mee hebben.

05 aug 2011 15:44

Hoi Delnoy,
Dat is mooi K...e :cry:
Wordt het verder wel soepel afgehandeld door
de verzekeringsmij. of gaan ze nu toch nog moelijk doen :?:

05 aug 2011 16:30

Zicht_op_oneindig schreef: voertuig te volgen op pc of smartphone

Je moet je afvragen of je dat wel zou willen -- evenals een anti-car-jacking systeem :arrow: niet erg fijn als je Porsche stil valt - als 'ie bijv. net de snelweg op rijdt ... :popcorn:

... denk dan eerder aan een zogeheten call-alarm :arrow: stuur je een SMS naar het alarmsysteem in de auto, waarbij alles uitgeschakelt wordt op het moment dat de snelheid NUL is :idea: .. met dat systeem is de auto ook te volgen - en stuur het systeem een SMS naar jouw telefoon als er iets mee gebeurt (inbraak, diefstal, etc).

Iets meer On Topic: Ze moeten gewoon van andermans spullen af blijven - en als dat niet gebeurd, dan is het wat mij betreft aan de verzekering om het zo netjes mogelijk af te handelen ...

05 aug 2011 20:26

Robbierob schreef:Hoi Delnoy,
Dat is mooi K...e :cry:
Wordt het verder wel soepel afgehandeld door
de verzekeringsmij. of gaan ze nu toch nog moelijk doen :?:

Ik zou het je niet kunnen vertellen. De eerste twee weken heeft CED Forensic zich erin verdiept. Afgelopen woensdag hebben ze gebeld dat ze alles doorzetten naar de expert. Nog niets gehoord. Ik kijk het nog een weekje aan en dan ga ik eens teleurgesteld bellen. :twisted:

21 aug 2011 4:17

Terug van vakantie en er wachtte een mooie stapel papier werk op me.

Anyway, afgelopen twee weken is er schijnbaar weinig gebeurd aan de "bende" dus geen Porsche. Goed nieuws is dat de taxatie waarde uitgekeerd wordt dus binnenkort kan de zoektocht naar een waardige vervanger gaan beginnen :!:

21 aug 2011 11:06

Redelijk goed nieuws, hopelijk kom je snel een waardige vervanger tegen.

Succes

21 aug 2011 11:35

een lose-win situatie dus. Is natuurlijk wel heeeel verdacht dat ie werd gestolen voor je m had verkochtt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

21 aug 2011 11:39

Sterkte! heel erg vervelend Delnoy, zolang had je hem nog niet.
ohja het dievegge leest hier zeer waarschijnlijk ook mee (of Porscheforum België).
Laatst bijgewerkt door Justin op 21 aug 2011 21:48, in totaal 1 keer bewerkt.

21 aug 2011 11:51

Elferhenkie schreef:Redelijk goed nieuws???

Dat is geweldig nieuws, Rob was al van plan om te verkopen.
Nu krijgt hij de taxatie waarde die naar mijn mening (veel) meer dan 10.000,- als de verkoop en aanschafwaarde ligt.

Was hem zonder dit narigheid niet gelukt....

Dat was al weer even geleden.

Laatste tijd veels te veel vervangen en geïnvesteerd om hem in deze markt te verkopen. Bedoeling was eigenlijk om door Speedservice een 3.2 erin te laten zetten voor Trackdays en een nieuwere (996) voor de tourritten. Taxatie ligt i.d.d. hoger dan de aanschafwaarde maar gelet op alles wat afgelopen jaar gedaan is leg ik er nog steeds geld op toe. Daarnaast blijft het zuur want los van de poen gaat het wel om mijn eerste Porsche waar ik ontzettend veel plezier aan beleefd heb.

21 aug 2011 16:00

dit lijkt me een prima dialoog om via pb te voeren :idea:

21 aug 2011 17:21

Is geen dialoog. Wat mij betreft afgerond. Binnenkort op zoek naar wat anders. :wink:

21 aug 2011 17:38

Mijn Porsche is voorzien van Track and Trace waarbij ik en de politie gewaarschuwd worden in geval van diefstal. Het mooie aan mijn systeem is de automatische afsluiting van de brandstoftoevoer; na hooguit een paar kilometer staat de wagen dus stil. En ben ik binnen 5 minuten ter plaatse met mijn HK USP Match.

Einde oefening voor deze gasten dus.

Mijn huis en haard en garages worden bewaakt door infraroodcamera's- en alarmsysteem, een centrale vd beveiliging, 2 Duitse herders en natuurlijk mijn HK USP Match, een honkbalknuppel en mijn vuisten.

21 aug 2011 17:44

zo. dat voelt veilig. ik heb een ladrador. that's it.
Plaats een reactie