Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
05 okt 2011 21:03
zo je bent me net een minuut voor
Moet er nog aan wennen, 991 bevalt me in eerste instantie beter. 4-pitter als topmodel....nee dank je. Kan me niet voorstellen dat de non-S dan de 6-pitter krijgt.
Laatst bijgewerkt door
Apolo2 op 05 okt 2011 21:06, in totaal 1 keer bewerkt.
05 okt 2011 21:06
Nogal raar stukje spoiler over die achterlichten heen.
Luchtinlaat die overgaat in de deur doet sterk aan Carrera GT denken
05 okt 2011 21:09
Wauw.......
Die wil ik wel.....
05 okt 2011 21:23
op het eerste gezicht mooi
maar of ik die doorlopende spoiler nou mooi vind weet ik nog niet....
en 4-cilinders? er is al veel over gespeculeerd of het idd een 4-cylinder zou worden of toch een 6-cylinder. als het echt een 4-cylinder wordt dan gaat mn Cayman er nooit meer uit want voor mij moet een P toch wel een 6-cylinder hebben!
05 okt 2011 21:39
Zeker jammer als ze van 6 naar 4 cilinders gaan
Maar je ziet het met Audi, flinke geblazen 4 cilinders en hoorde dat BMW dat ook met de nieuwe 3 serie gaat doen
Zal wel weer met milieu eisen te maken hebben
Wel een fraaie auto zeg
05 okt 2011 21:50
3AE '99 schreef:Luchtinlaat die overgaat in de deur doet sterk aan Carrera GT denken
+ 1 was ook mijn eerste gedachte, mooi
05 okt 2011 21:52
molen934 schreef:Zal wel weer met milieu eisen te maken hebben
Zeer zeker, een must om te overleven en mbt prestaties (tussensprints) maakt zo'n turbo ook gehakt van de NA's maar m'n hart slaat toch een keer over. Wel terug naar de roots, de eerste proto's voor de 356 hadden ook een 4 pitter middenmotor. Houden we ons maar aan die strohalm vast
Maar goed alles beter dan een zoem zoem 220 volt onder de kap in de toekomst
05 okt 2011 22:23
Het huidige model Boxster kent in topmotorisering een maximaal vermogen van 310PK, de speedster meegerekend 320PK. Dan zou het nieuwe model een 4 cylinder biturbo met 360PK gaan leveren? Lijkt me sterk. Porsche is altijd meer van de evolutie dan van de revolutie. Als er een 4 cylinder in de Boxster komt dan verwacht je die eerder onderaan het spectrum. Want wat betekende de naam "Boxster" nou ook al weer? Er komt tenslotte ook nog een open 2 zitter onder de Boxster waar ze de 4 cylinders beter in kwijt kunnen. Nog even los van de degradatie van het begrip Porsche (911) "Turbo".
05 okt 2011 23:50
Ik vraag me af of dit echte foto's zijn. Denk het niet.
06 okt 2011 9:50
Als dit klopt laat ik deze aan me voorbij gaan. Dan liever even doorsparen voor een mooie 997 4S targa
06 okt 2011 10:44
Zou het geen camouflage van de nieuwe 550 kunnen zijn?
Ook gezien het kenteken. Het dakje zou fake kunnen zijn.
Dit zijn geen toevallig geschoten foto's.
06 okt 2011 10:58
Ook op Autoweek.nl zijn de foto's inmiddels geplaatst daar stond het volgende over de motorisering:
Als de geruchten kloppen heeft de Boxster S opnieuw een 3,4-liter zescilinder boxer. Die is wat betreft zijn emissie helemaal aan de eisen van de tijd aangepast – onder meer met een start/stop-systeem.
De oude 2,9-liter zescilinder met 255 pk haalt het echter niet in het nieuwe model. De vervanger daarvoor wordt een viercilinder boxer met turbo, die goed is voor 270 pk en flink minder uitstoot. Verder verwachten we in deze auto een zeventraps PDK-transmissie.
Vind m na de voorspatborden wel stoer worden, het front ben ik nog niet weg van
06 okt 2011 12:01
front lijkt beetje op toyota mr2 van enkele jaren geleden, zijkant ook trouwens...
06 okt 2011 12:03
Idd mooi!
Hij kruipt qua looks wel steeds meer naar de 911 vind ik (vandaar ook dat ik 'm steeds knapper begin te vinden
)
06 okt 2011 13:22
Erick schreef:Zou het geen camouflage van de nieuwe 550 kunnen zijn?
Ook gezien het kenteken. Het dakje zou fake kunnen zijn.
Dit zijn geen toevallig geschoten foto's.
Vond ze ook nogal 'geposeerd' maar blijkbaar staat de spotster wel vaker in de Arizona desert.
http://www.brendapriddyandcompany.com/Als hier trouwens nog camouflage op zit dan zou ik die er niet meer afhalen
06 okt 2011 14:00
....
06 okt 2011 19:34
roenkie schreef:De oude 2,9-liter zescilinder met 255 pk haalt het echter niet in het nieuwe model. De vervanger daarvoor wordt een viercilinder boxer met turbo, die goed is voor 270 pk en flink minder uitstoot.
Klinkt al een stuk logischer!
06 okt 2011 21:57
Als de geruchten kloppen heeft de Boxster S opnieuw een 3,4-liter zescilinder boxer. Die is wat betreft zijn emissie helemaal aan de eisen van de tijd aangepast – onder meer met een start/stop-systeem.
De oude 2,9-liter zescilinder met 255 pk haalt het echter niet in het nieuwe model. De vervanger daarvoor wordt een viercilinder boxer met turbo, die goed is voor 270 pk en flink minder uitstoot. Verder verwachten we in deze auto een zeventraps PDK-transmissie.
klinkt al wel logischer idd, maar dan is het 'instapmodel' een 4-cilinder en de snelle versie een 3.6?
ben dan toch benieuwd hoe zich dat in de prijs zal verhouden, want als dat in prijs geen groter verschil maakt dan nu het geval is dan denk ik dat er weinig 4-cilindertjes verkocht zullen worden...
08 okt 2011 10:34
Het model vind ik fraai, misschien is de acherspoiler wat over de top. Ook het feit dat de auto lichter is, is prima.
Betreft de motoren gaat mijn voorkeur toch uit naar een 6 cylinder, maar goed, het zou al mooi zijn als de 4 cylinder wel van het Boxer principe is!
08 okt 2011 10:36
zijn er al ergens foto's van het interieur opgedoken? is het net als bij de 991 allemaal opgeschoven richting panamera qua middentunnel?
08 okt 2011 10:37
al wel naar gezocht maar nog niets over gevonden, ben idd benieuwd!
08 okt 2011 11:18
mbembe schreef:klinkt al wel logischer idd, maar dan is het 'instapmodel' een 4-cilinder en de snelle versie een 3.6?
ben dan toch benieuwd hoe zich dat in de prijs zal verhouden, want als dat in prijs geen groter verschil maakt dan nu het geval is dan denk ik dat er weinig 4-cilindertjes verkocht zullen worden...
3.4 bedoel je
. Denk dat Porsche vanuit PK's zal redeneren en het huidige prijsverschil zo ongeveer zal handhaven en op grond daarvan genoeg 4-pitters verkocht zullen worden. Dat was ook zo bij de huidige Audi TT, een 2.0 TFSI met 200pk en een 3.2 met 250pk die ongeveer gelijk presteerden....de 3.2. is amper verkocht omdat veel kopers toch vooral een Porsche (imago) die open is willen. De kopersgroep die nu bijvoorbeeld voor de basismotor kiest zonder sportuitlaat en andere zaken zie ik makkelijk voor de 4-pitter als rustige cuiser kiezen. Op de gebruiktmarkt ziet zoiets er misschien weer heel anders uit. Mbt prestaties kan een 270pk Turbo het een 320pk NA wel eens knap lastig maken in de tussensprints.....en dat is nou juist wat in de praktijk van 's heren wegen telt ipv een 0-100 tijd.
08 okt 2011 11:24
wellicht heb je gelijk, moet nog ff aan het idee wennen geloof ik.
........................................................
.......................................................
zo, heb er over nagedacht: vind het nog steeds niks!
08 okt 2011 12:25
Ik vind hem wel mooi. Nu nog een 350 PK motor erin en gaan met die banaan. De 987 zal wel iets in waarde verminderen met de introductie van een nieuw model.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.