Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Triest, ik schaam mezelf als porsche rijder...

23 nov 2011 23:03

SUSSEX - Een hond is in het Britse Sussex omgekomen toen hij - vastgebonden aan een Porsche - kilometers werd meegesleurd. De 33-jarige bestuurder van de auto is gearresteerd.

De viervoeter, een kruising tussen een beagle en een bordercollie, werd meegetrokken aan zijn riem terwijl de Porsche snelheden tot 110 kilometer per uur haalde. De man zou ruzie hebben gehad met zijn echtgenote, maar het is onduidelijk wat er precies heeft plaatsgevonden. Dat meldden verschillende Britse media.

De Porsche-rijder gaf zichzelf na zijn brute daad bij de politie aan. Agenten in Sussex spreken van een 'zieke daad'.

Ophangen aan z'n edele delen...of ff 10 minuten achter een auto binden en plankgas wegrijden.... :evil:
Laatst bijgewerkt door D.D. op 23 nov 2011 23:05, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Triest, ik schaam mezelf als porsche rijder...

23 nov 2011 23:05

ze zitten niet voor niets op een eiland, rare vogels die Engelsen :mrgreen:

23 nov 2011 23:06

Hangen die gast...... :twisted:

23 nov 2011 23:36

Wat een debiel, inderdaad hangen dat soort types.
Overigens mis ik de relevantie van het merk auto in deze 'Televaag-achtige' berichtgeving maar dat is een andere discussie.
't was overigens een zwarte 997...zie je wel, dacht het al :roll:

24 nov 2011 0:04

Waarom geen automobilist maar PORSCHE RIJDER?????

24 nov 2011 0:45

Preventief ruimen die gast. Eerst onverdoofd castreren, gloeiende naalden onder zijn nagels steken en daarna met een tang trekken, beetje zout erop voor de smaak. Halve dag waterboarden en als toetje een sessie met dr. Mengele. De fik erin en het gloeiende hoopje uit p.ss.n.

Wat een mongool. :finger:

Sorry, ben nogal een dieren liefhebber.

24 nov 2011 9:03

ed-naat schreef:Waarom geen automobilist maar PORSCHE RIJDER?????

Was exact mijn gedachte en snapte die relevantie ook niet. Zal wel met een "pakkende" kop van doen hebben :?

Tja, en die gast die dit meende te moeten doen...heb dezelfde onderbuikgevoelens.

24 nov 2011 9:27

Dat dacht ik dus ook, als het een andere automerk was geweest kwam het merk er niet bij te staan in de krant .Maar vind ook dat de bestuurder opgehangen moet worden aan zijn je weet wel ,jemig waar moet het naar toe in deze wereld . :x :x

24 nov 2011 20:15

KIA rijder komt iets minder schokkend over denk ik, heeft men al sneller medelijden mee . . . :wink:

Zo'n proletarier daarentegen, hij die vast op een oneerlijke manier en wellicht over de ruggen van anderen geld verdient . . .

24 nov 2011 20:26

Me hiervoor schamen als Porsche rijder? zou niet weten waarom...heeft toch niks met Porsche te maken?

niet dat het wat goedmaakt, maar wat had die echtgenote dan eigenlijk geflikt?

24 nov 2011 20:28

die wou hem niet uitlaten geloof ik

24 nov 2011 20:29

helemaal eens, alsof ik kan voorkomen dat een of andere tokkie een auto van hetzelfde merk koopt/leent/leased/jat

voor wat betreft de echtgenote, ik vermoed dat ze betrapt is met voornoemde hond

24 nov 2011 20:32

Maar 110?
Met een Porsj?
Zo krijgen we echt een slechte naam. :wink:

24 nov 2011 21:41

3AE '99 schreef:Wat een debiel, inderdaad hangen dat soort types.
Overigens mis ik de relevantie van het merk auto in deze 'Televaag-achtige' berichtgeving maar dat is een andere discussie.
't was overigens een zwarte 997...zie je wel, dacht het al :roll:

joh had eerder verwacht dat het een viola-kleurige geweest zou zijn :mrgreen:

25 nov 2011 9:52

Ter compensatie van dat vervelende bericht een plaatje dat weer een glimlach tevoorschijn tovert
Afbeelding

..had eerder verwacht dat het een viola-kleurige geweest zou zijn
dat zijn hele diervriendelijke mensen, groeten zelfs naar kaaimannen :wink:

25 nov 2011 11:33

3AE '99 schreef:Ter compensatie van dat vervelende bericht
een plaatje dat weer een glimlach tevoorschijn tovert

... bijna net zo erg als je hond aan de auto vast knopen :x

Ik schaam me zeker niet als Porscherijder voor dit incident ... en neem de 42 kilo wegende viervoeter dan ook mee achterin .... zonder rare mutsen o.i.d. :wink:

't is natuurlijk wel spijtig dat "ons" merk met zo'n randdebiel geassocieerd wordt :evil:

25 nov 2011 20:23

+1,
maar mijn twee lieve hondjes, ruim 100 kilo haarballen, blijven van m'n achterbank :twisted:

26 nov 2011 1:22

Schaam mij absoluut niet als porsche rijder, voel me ook niet verantwoordelijk wanneer een persoon die de zelfde schoenen draagt een bank berooft. Dit incident opzichzelf is natuurlijk wel te gek voor woorden.

05 dec 2011 12:06

mbembe schreef:ze zitten niet voor niets op een eiland, rare vogels die Engelsen :mrgreen:

't was een Belg :|

05 dec 2011 17:37

Aha, dat verklaart een hoop.....

05 dec 2011 19:29

een Belg die in Engeland werkt en woont? moet niet gekker worden. deze Belg hoort idd op een eiland thuis :mrgreen:
Plaats een reactie