07 jan 2012 10:10
07 jan 2012 10:25
07 jan 2012 11:36
07 jan 2012 12:15
07 jan 2012 12:51
07 jan 2012 14:15
Franz schreef:Neemt niet weg dat de Nissan de twee maal duurdere 997 TurboS nog steeds de baas is op de Nordschleife, en dat komt hard aan bij Porsche.
07 jan 2012 15:03
07 jan 2012 15:18
07 jan 2012 23:04
07 jan 2012 23:19
07 jan 2012 23:23
08 jan 2012 3:19
steef schreef:De BMW valt me in al dit geweld dan weer mee, en de Lotus ook......zijn de minst dure in deze race. De rest heeft allemaal blowers, turbo's, Landrover aandrijving, zuigers als emmers (US), enz. En dus hebben de Europeanen deze race gewonnen....
Targa Floriaan schreef:Doe mij maar een 911. Die paar seconden op de Nordschleife mogen ze bij Nissan houden. Kunnen ze mooi gebruiken om op de sleepwagen te wachten
08 jan 2012 11:41
Franz schreef: Maar je zou je ook kunnen afvragen of Porsche nog wel rechtvaardige prijzen hanteert voor zijn modellen.
08 jan 2012 11:48
08 jan 2012 12:11
08 jan 2012 12:23
08 jan 2012 13:03
08 jan 2012 13:17
08 jan 2012 17:48
RB911 schreef:Als ik mn auto met mn verstand zou kopen had hier al lang een GTR voor de deur gestaan,
maar zeker bij dit soort auto's draait alles om emotie wordt de volgende gewoon weer een Porsche
08 jan 2012 20:50
Franz schreef:Het ging erom dat Porsche het met geen mogelijkheid voor elkaar krijgt om de GT-R sneller af te zijn op de Nordschleife.
08 jan 2012 23:16
Apolo2 schreef:Over de prestaties van de GT-R hoeven we idd niet te twijfelen maar je kunt het ook anders bekijken....'t is knap dat de 911 met een compleet verkeerd concept toch nog redelijk in de buurt blijft van de GT-R.
09 jan 2012 10:16
09 jan 2012 11:11
09 jan 2012 11:42
09 jan 2012 21:32