Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 9:39

in navolging van de Singer nu ook de duitsers op stoom!

http://www.lightspeed-classic.de/


Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 11:03

Wacht ik ga eerst ff een doekje halen... :thumleft:

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 11:20

vet hoor!!

Ik vind alleen de uitlaten iets te ver naar achter uitsteken..
Of is dat optisch bedrog??!?!!?
Maar idd....ff een doekje halen voor het kwijlen (of bdoel je iets anders Remmel :scratch: )

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 11:28

OK ik ga 2 doekjes halen :idea:

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 12:08

1 word: Affengeil...

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 12:26

Staat ook een artikel over in PSL ....

Of het een tik-fout is durf ik niet te zeggen - maar de prijs voor zo'n LSC is ongeveer € 70K :?

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 12:40

Bij Singer ging het toch van 215.000 tot 275.000 dollar basisprijs (afhankelijk van de gekozen motor)... :shock:

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 13:46

Geen idee - maar inderdaad - voor 70K Euro een (bijna?) nieuwe Porsche - zeker custom-build - kan MI niet :popcorn:

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 13:51

Lijkt me ook straf.
Hier wat meer over de kostprijs van een Singer:
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=679361

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 14:21

oeps .
Was te laat met het doekje......

Wat is dit gaaf zeg! Leuke kleurtjes ook. Voor 70K liever dit dan een 2ehands 997 :thumleft:

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 14:45

@Singer: volgens mij is het stiekum Porsche. Als je i.p.v. electrische ramen gewoon handopwinders wilt dan hoef je geen toeslag te betalen :wink:

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 14:56

Super mooi!
Doe mij maar een oranje met 410 pk :ba:

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 14:58

Ivo 3.6 schreef:Leuke kleurtjes ook.

Kleurtjes zijn volgens mij een goede Photoshop.

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 16:10

Is me niet duidelijk op de site maar over wat spreken we hier?
Is hij uit elkaar geweest zoals ze bij CCR uit elkaar gaan?
Versnellingsbak volledig gereviseerd?
Motor volledig gereviseerd?

Moddervet wel, moest de originele aankoopfactuur (van de donor dus) erbij zijn kan het voor de Belgen nog interessant worden (VAA) :ba:

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 17:12

Als ik het goed begrijp is deze 'gewoon' custom-build :arrow: 'n klassiek look met 964 techniek (ook bijna klassiek :wink: )

Re: nieuwe Lightspeedclassic

16 maart 2012 22:55

Heel gaaf dit!

Waar komt die 70K vandaan, PCL? Morgen ff kopen (dat blad).

Re: nieuwe Lightspeedclassic

17 maart 2012 21:38

Ivo 3.6 schreef:Voor 70K liever dit dan een 2ehands 997 :thumleft:


Nr 002 zou inderdaad 70K moeten kosten.

Dat is dan wel zonder motor, zonder bak en zonder BTW.

Re: nieuwe Lightspeedclassic

17 maart 2012 21:52

MarkS schreef:Dat is dan wel zonder motor, zonder bak en zonder BTW.


Aha ... :thumleft:

Re: nieuwe Lightspeedclassic

17 maart 2012 21:56

Mooie bakkies hoor. Beetje prijzig, dat dan weer wel :oops:

Re: nieuwe Lightspeedclassic

17 maart 2012 21:57

Ik vond het al een "koopje". :wink:

Gaat zo wel aardig richting Singer prijzen (helaas).

Re: nieuwe Lightspeedclassic

17 maart 2012 22:01

Re: nieuwe Lightspeedclassic

19 maart 2012 18:43

Hier wat info over de Lightspeed S.
Toch een stuk goedkoper dan een Singer.
(65000 ex voor de 4.0 motor is dan wel weer huilen)

Fakten Lightspeed S

Basismodell : Porsche 964 ( BJ 1989-1994 )
Bauzeit : 8 Monate
Innenausstattung: Lederausstattung mit angepassten Nähten
Sitze: Recaro SPG Lederbezug
Karosserieform: Lightspeed-classic angelehnt an das Porsche `F`-Modell
Bereifung: Michelin PS2 225/45-17 VA 275/40-17 HA
Felgen: Lightspeed-classic-Felgen 9 und 11x17
Bremssystem: ABS original Porsche Typ 964
Getriebe: 6-Gang aus Porsche 996/997 ( Differentialsperre )
Fahrwerk: KW-Variante 3 mit einstellbarer Druck und Zugstufe Stabilisatoren: auf FZ abgestimmt
Servolenkung: original Porsche mit starren Lagern. (E-Pumpe ab 3,8l Motor)
Klimaanlage: original Porsche Typ 964
Stereoanlage: in Vorbereitung steuerbar über i-Phone
Lackierung: nach Kundenwunsch (Komplettlackierung)

Grundpreis: 70.000.- + Mwst.

Es werden von uns drei Motoren-Getriebepakete angeboten die sich als sinnvoll ergeben haben.

3,6l mit 280PS / 325Nm (Komplett revidiert und optimiertes 964ig Triebwerk)
Grundpreis: 15.000.- + Mwst

3,8l mit 340PS / 375Nm (Motorgehäuse aus dem 964ig mit Teilen aus 996 GT3)
Grundpreis: 35000.- + Mwst

4,0l mit 410PS / 460Nm (Motorgehäuse 964ig, Kurbelwelle 997 RSR)
Grundpreis: 65000.- + Mwst

Re: nieuwe Lightspeedclassic

19 maart 2012 19:03

Subdriver schreef:Toch een stuk goedkoper dan een Singer.

Lijkt me logisch ;)

Re: nieuwe Lightspeedclassic

19 maart 2012 22:53

doe mij die maar met die 280 pk,

is genoeg voor dagelijks gebruik

Re: nieuwe Lightspeedclassic

19 maart 2012 22:54

Waarom Jeroen?
Plaats een reactie