Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Porsche 360 view app

20 jun 2012 23:31

Ik stuitte vandaag op deze geinige (maar geheel nutteloze) app van porsche. De porsche view 360. Hierbij kun je allerlei porsches al rijdende van binnen en van buiten bekijken met je telefoon, en als je je telefoon naar links beweegt kijk je naar links en naar rechts enzo idem dito. Beetje lastig uitleggen maar het proberen waard :mrgreen:
Iig mooi gemaakt! :res: Helaas alleen nog maar beschikbaar voor apple bezitters...

edit: nog even een linkje: http://www.youtube.com/watch?v=h1W1ibA6oAI

Re: Porsche 360 view app

21 jun 2012 2:29

Ik had hem enige tijd geleden ook al gezien. Inderdaad een geheel nutteloze maar leuke app.
Wat ik echter vreemd vind is dat Porsche deze alleen voor Apple uitbrengt. Heeft Porsche een deal met Apple, tellen bezitters van een Android of anderzins gestuurde mobiel niet mee of is uit onderzoek gebleken dat 90% van de Porschebezitters (en geinteresseerden) een Apple ding hebben? :roll:

21 jun 2012 9:49

Zou ermee te maken kunnen hebben dat je bij die android toestellen nogal wat verschil in formaat schermpjes hebt waardoor zo'n App niet lekker smoelt.

21 jun 2012 9:53

Had 'm al, 30 sec bekeken, en dat was dat.

21 jun 2012 12:48

Bedankt Franz, heb ik nooit bij stilgestaan. :salut:

21 jun 2012 16:06

Ja klopt je bent er snel op uitgekeken. Maar toch weer 30 seconden afgeleid van de studie :mrgreen:
Maar wel knap gemaakt! (vind ik als filmmaker iig)
Plaats een reactie