Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Ongeval in Heerlen

15 jul 2012 22:43

Hoorde het via mijn schoonouders die vanavond op bezoek kwamen, ze moesten van de hulpdiensten omrijden en toen mijn schoonmoeder een donkere Porsche om een boom gevouwen zag was er even paniek. Wij waren het natuurlijk niet.

Toen ik het zelf hoorde meteen even op alarmfase 1 gaan kijken. Lees net dit :
http://www.112limburg.com/2012/07/porsche-frontaal-tegen-boom-op-de-n281-in-heerlen-twee-gewonden-video/heerlen_n281_ongeval_17-07-2012/#.UAMpamthiK0

Hoop van ganse harte dat alle inzittenden het naar omstandigheden goed maken. Ziet er niet fraai uit.

Re: Ongeval in Heerlen

15 jul 2012 22:55

ook een vreemde plaats voor een boom

15 jul 2012 22:59

Zonder echt alle info te hebben, vind ik toch dat de kreukelzone zijn werk wel goed gedaan heeft.

15 jul 2012 23:00

Damn, slecht bericht!

15 jul 2012 23:11

Weet niet meer dan dat ze eruit geknipt moesten worden. Toch wel een beste klapper geweest. Nou is het hier een groot deel van de dag ook behoorlijk kudt weer geweest, ben zelf even naar de Makro gereden in de Porsche en op de terugweg de oprit naar de stadsautobaan genomen met 120, schoof zo een halve baan op want het water liep in stromen naar beneden aan die afslag. Hard rijden is daar niet echt een optie omdat er om de km. een camera staat.

http://www.limburger.nl/article/20120715/REGIONIEUWS05/120719642/1056#Porsche_tegen_boom_op_stadsautoweg_HeerlenR

15 jul 2012 23:21

rayporsche schreef:ook een vreemde plaats voor een boom

Er zijn een paar wegen rondom Heerlen die lijken op snelwegen, maar zijn gewoon 80 km per uur wegen. Bij de eerste halen ze zulke bomen weg, bij de tweede niet. Ik ben het met je eens dat het beslist een vreemde plek is voor de boom.

15 jul 2012 23:44

Dat is schrikken. Ik ben afgelopen middag hier ook nog voorbijgekomen met de Porsche (tussen de regenbuien door).

16 jul 2012 0:02

Afslag Heerlen Centrum, dat is net tussen de 2 flitsers ff ........ oei :bang:

45-RRR-6, precies 1 jaar op kenteken.

16 jul 2012 7:54

Delnoy schreef:op de terugweg de oprit naar de stadsautobaan genomen met 120, schoof zo een halve baan op want het water liep in stromen naar beneden.

Je zou niet de eerste zijn die daar een schuiver maakt in de regen, het water stroomt daar altijd vol over de weg omlaag. Ik doe daar bij regen altijd rustig aan.

Mbt bomen, langs de A73 ter hoogte van maasbracht (120 km/u) hebben ze ook gewoon een dubbele rij jonge aanpland gezet, wel 10 meter van de weg maar bij nat weer remt gras niet zo goed. Ze zijn nu nog klein maar over 20 jaar knak je ze niet meer :(

16 jul 2012 8:36

Sta er altijd van te kijken (zie dat filmpje in de 1e post) dat er zoveel beroepsmensen op zo'n ongeval afkomen.
Er werken er 3 aan de auto en er staan er zo'n 15 langs te kant met elkaar te kletsen.
Bergers, brandweer, politie, veel verborgen werkeloosheid zo te zien :?

Zit veel op de weg en kom het regelmatig tegen: bij de bewuste auto staat dan al ambulance,politie en brandweer en als ik doorrij wil je niet weten hoeveel voertuigen(met sirene!) ik nog tegenkom..., echt belachelijk.
Vervolgens komen ze bij het ongeval aan en kunnen ze lekker meekletsen met de rest langs de lijn.

16 jul 2012 9:02

De P dit weekend maar niet uit de garage gehaald. Niet normaal hoeveel regen hier in Z Limburg gevallen is. Met (te) weinig profiel op de achterbanden ga je er dan idd gewoon af.
Deze week nieuwe banden erop, dan kan het ook weer met / door de regen.

16 jul 2012 9:18

Ik heb nieuwe banden erop maar met de hoeveelheden die dit weekend naar beneden gekomen zijn in Limburg maakt dat ook niks meer uit. Niet normaal meer wat een regen.

16 jul 2012 12:33

Remmel schreef:Sta er altijd van te kijken (zie dat filmpje in de 1e post) dat er zoveel beroepsmensen op zo'n ongeval afkomen...

Niet zo vreemd hoor, bij ongevalsmeldingen treden protocollen in werking die inspelen op diverse mogelijke situaties. Dan zit je zo aan een ogenschijnlijk groot aantal hulpverleners en voertuigen. Dan kan het natuurlijk zo zijn dat die brandweerauto bijv. niet nodig blijkt te zijn maar dat weet je niet van te voren. :zwbl:
Laatst bijgewerkt door 3AE '99 op 16 jul 2012 22:08, in totaal 1 keer bewerkt.

16 jul 2012 21:47

dat ziet er niet best uit, al lijkt de kreukelzonde zijn werk aardig gedaan te hebben

16 jul 2012 23:28

3AE '99 schreef:
Remmel schreef:Sta er altijd van te kijken (zie dat filmpje in de 1e post) dat er zoveel beroepsmensen op zo'n ongeval afkomen...

Niet zo vreemd hoor, bij ongevalsmeldingen treden protocollen in werking die inspelen op diverse mogelijke situaties. Dan zit je zo aan een ogenschijnlijk groot aantal hulpverleners en voertuigen. Dan kan het natuurlijk zo zijn dat die brandweerauto bijv. niet nodig blijkt te zijn maar dat weet je niet van te voren. :zwbl:

+1
En by the way.... Kijk eens op een gemiddeld kantoor wat er de hele dag in een rookruimte rond hangt. Die verborgen werkloosheid kom je overal tegen! :mrgreen:

17 jul 2012 0:24

Mja, weet je, hier heb ik dan toch een beetje moeite mee. We beginnen met een relatief zwaar ongeval en we eindigen bij rookruimtes. De gasten betrokken bij het ongeval liggen in het ziekenhuis. Zijn waarschijnlijk zo blij als wat dat alle hulptroepen uit de regio uitgerukt zijn en nu gaan we zitten muggenziften over rookruimtes :o

17 jul 2012 3:52

OK dat was absoluut niet mijn bedoeling, excuses.

17 jul 2012 6:02

Laten we hopen op herstel voor de inzittenden. :salut:

19 jul 2012 19:50

Afbeelding

19 jul 2012 20:13

Zo dan...die gaan we niet meer op de weg tegen komen denk ik.....

19 jul 2012 20:26

Waar is die foto genomen Ed?

19 jul 2012 20:32

Bij manuel pelzer, kwam er net langs en zag em staan. Zit goed in elkaar pfff.

19 jul 2012 20:38

Ja, die doet het niet meer. Iets bekend hoe het met de inzittenden is gesteld?

19 jul 2012 20:44

Motor zal het nog wel doen..... 8)

Inzittenden heb ik minder goed gevoel over.....niemand van hier?

19 jul 2012 20:47

Was niemand aanwezig, geen idee? Hoop voor ze dat het mee valt, als de airbags maar hun werk hebben gedaan.
Plaats een reactie