Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
25 sep 2012 21:13
gaaf die voorbumper maar wat staan de voorbanden ver naar binnen
25 sep 2012 21:20
Ik vind ook die achterspoiler bovenop de ducktail een beetje raar. Overigens lijkt die laatste in het filmpje over een andere (verstelbare?) achterspoiler te beschikken. Zelf zo zachtjes klinken ze al bruut.
Filmpje stond ook op vierenzestig.nl.
Laatst bijgewerkt door
Michiel911 op 25 sep 2012 22:52, in totaal 1 keer bewerkt.
25 sep 2012 22:28
Michiel911 schreef:Ik vind ook die achterspoiler bovenop de ducktail een beetje raar
Wanneer ik de foto's van bovenstaande link bekijk, lijkt het bij 2 van de 3 alsof die a la Panamera geheel omhoog en omlaag kan. Bij de andere ziet het er inderdaad uit alsof die op de Ducktail zit.
Ik wil er wel 1 testen. Jaartje of 5 ofzo, zet maar hier neer
25 sep 2012 23:04
die 3de wagen die weg rijd is een standaard 991
en maby PDK,tje d,r in :
.
26 sep 2012 0:40
Heb je dat geluid gehoord als hij wegrijd
Net of de uitlaat stuk is
26 sep 2012 9:37
Ik moet zeggen dat die ducktail + spoiler wel wat heeft
Ook de turbo is inmiddels gespot, wel een heul erg vervelend filmpje:
http://youtu.be/KthgpXXrttI
26 sep 2012 13:18
molen934 schreef:Heb je dat geluid gehoord als hij wegrijd
Net of de uitlaat stuk is
....en volgens mij kan je de kleppen horen tikken.....is nu al aan revisie toe?
Ik kan hier niet koud of warm voor lopen.....sorry. De 997 vond ik al mooi genoeg, dit voegt niet echt iets nieuws toe.
26 sep 2012 14:28
Ho ho je moet wel een beetje scherp blijven hoor
01 okt 2012 16:19
steef schreef:molen934 schreef:Heb je dat geluid gehoord als hij wegrijd
Net of de uitlaat stuk is
....en volgens mij kan je de kleppen horen tikken.....is nu al aan revisie toe?
.
Alleen die eerste die wegreed klonk zo ..... Klinkt niet als een klep, eerder als een drijfstanglager. Was natuurlijk ook een testrit voor die mannen, dus zal best wat kapot mogen gaan om de zwakke punten te vinden. Ik weet dat Saab bewust hun testwagens gingen overtoeren om te kijken wat er het eerste de geest gaf bijvoorbeeld.
01 okt 2012 21:30
De grote vraag is natuurlijk welke motor hij krijgt, het nieuwe blok ( dat zich nog moet bewijzen) of het onverwoestbare GT1 blok
02 okt 2012 7:18
Ook in de GT3 het nieuwe blok, het GT1 blok is met de GT3 4.0 ter ziele gegaan, productie kosten zijn te duur.
02 okt 2012 7:46
GT3 dik vet, alleen achterlichten worden te veel Aston Martin look a like.
02 okt 2012 7:50
Ik vind de 997 mooier.
02 okt 2012 11:06
Joost993 schreef:Ook in de GT3 het nieuwe blok, het GT1 blok is met de GT3 4.0 ter ziele gegaan, productie kosten zijn te duur.
Is dit waar Joost
klinkt niet echt lekker
02 okt 2012 11:31
Volgens mij is met het nieuwe blok met directe inspuiting weinig mis hoor, de turbo (997 turbo mkII) ging de GT3 daar al in voor. Maar het oude motor ontwerp heeft natuurlijk wel iets speciaals vind ik.
Vind de 991 GT3 wel een mooi ding net als elke andere GT3 maar mis bij de 991 wel een beetje de typische 911 look die de 997 wel heeft.
Vraag me wel af of de GT3 nu eindelijk PDK krijgt, denk het wel, kunnen ze bijna niet meer omheen.
02 okt 2012 11:49
Of deze
02 okt 2012 12:03
Moet heel erg aan een Ferrari 458 denken.
02 okt 2012 14:54
RS-R schreef:Moet heel erg aan een Ferrari 458 denken.
Ook vier wielen en een stuur......voor de rest zie ik weinig overeenkomsten..
02 okt 2012 14:56
Ik zie maar 2 wielen en geen stuur.
02 okt 2012 15:26
Hierbij ook een overzicht (speculaties uiteraard) van de diverse 911 die (naar verwachting of in afwachting
) zullen verschijnen:
De
website met leuke informatie
02 okt 2012 19:11
FUBAR...
02 okt 2012 19:23
Joost993 schreef:Volgens mij is met het nieuwe blok met directe inspuiting weinig mis hoor, de turbo (997 turbo mkII) ging de GT3 daar al in voor. Maar het oude motor ontwerp heeft natuurlijk wel iets speciaals vind ik
Vraag me wel af of de GT3 nu eindelijk PDK krijgt, denk het wel, kunnen ze bijna niet meer omheen.
Weinig mis met de DFI blokken maar het GT1 blok was wel van uitzonderlijke klasse. Ik heb wel zoiets dat de DFI blokken die pas 3-4 jaar op de markt zijn zich eerst nog eens moeten bewijzen. De turbo met het DFI blok is nog niet zo bijzonder vanuit het specifieke vermogen geteld, een Hoogtoerig NA blok dat in de racerij wordt ingezet is toch andere koek imho. Vast en zeker dat Porsche de boel goed doortest want er is veel te verliezen maar dan nog, er gaat iets bijzonders verloren.
PDK was volgens mij al feit in de GT3, en dan een speciale variant van de huidige PDK (die alweer beter is dan de eerste generatie kan ik uit ervaring zeggen).
02 okt 2012 20:39
Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd of de GT3 ook electrische stuurbekrachtiging krijgt.
02 okt 2012 22:49
Marcel schreef:GT3 dik vet, alleen achterlichten worden te veel Aston Martin look a like.
RS-R schreef:Ik vind de 997 mooier.
997 mk2 en de nieuwe 991 achterlichten zijin in het donker als het licht aan staat bijna hetzelfde
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.