Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
12 okt 2012 20:52
Wat een prestaties zeg, 4,5 0-100 top 283km/h voor zo'n tank!
http://www.autoweek.nl/autonieuws/20892 ... ne-turbo-sKan me nog een uitzending (ik dacht Fifth gear) herinneren waar een Cayenne Turbo het tegen een 911 (turbo?) opnam. Het verschil was maar klein. Kan het fragment helaas niet meer vinden, iemand anders?
12 okt 2012 21:02
Zit even te zoeken maar er is best veel te vinden. YouTube links kopiƫren is sinds IOS 6 verre van briljant. Maar op veel video's is wel te zien dat de Cayenne zijn mannetje staat
Mooi gezins scheursijzer.
14 okt 2012 18:41
Ik vind het nog steeds een bruut gezicht als zo'n tank je op de Duitse snelweg met speels gemak voorbij dendert als je zelf reeds het idee hebt dat je zeer hard rijdt.
En de S is dan nu de overtreffende trap...
14 okt 2012 19:03
Ze schrijven 'keerzijde is het verbruik van 11,5L op 100km'; zo zuinig?!, daar teken ik voor!
14 okt 2012 19:04
gewoon in zijn kielzog blijven tot de volgende pomp... en dan snel weer voorsprong pakken
brute bak!
16 okt 2012 11:24
bizar hoe snel
.......................
in een rechte lijnBen erg benieuwd of je dit ook met een mooie snelheid de bocht om krijgt.
16 okt 2012 11:46
ja. ik heb ooit in het vorig model KN turbo achterin gezeten toen de dwaze chauffeur met zeer hoge snelheid een belgisch klaverblad nam. Hij deed dit met een hogere snelheid dan waarmee ik ooit zelf een klaverblad had genomen (zowel met mijn 911's als met mijn mini's die ook een redelijk goede wegligging hebben ) en ik was erg verbaasd over hoe strak dat ding de bocht om ging, hoe relatief horizontaal hij bleef en hoe weinig last ik had achterin.
Ik denk dus dat die bak erg hard de bocht om kan.