Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
07 jan 2013 23:26
http://www.964uk.com/Documents/bekende site. stonden vroeger de pdf's met 964 info op uit de 911 & Porscheworld. Heb ze ooit een keer op mijn pc gekopieerd. Kreeg eergisteren de vraag naar het artikel over het omzetten van flaporen naar cupspiegels. Moest even online zoeken en kwam bovenstaande pagina tegen. Ik zocht dus
dit artikel en vond de rest ook. Wellicht handig om eens door te kijken.
07 jan 2013 23:52
Interessante documentatie, zeker voor de technici onder ons
Met belangstelling het artikel m.b.t. de verandering van elephant ears naar teardrops gelezen. Optisch vind ik die teardrops ook mooier, maar ik heb zelf besloten het origineel te houden. Je ziet bij de velgen een aardige ontwikkeling. Kennelijk kon je vroeger de originele porsche design 90 velgen aan de straatstenen niet kwijt. Momenteel zijn ze steeds moeilijker te krijgen. Wellicht gaat het met die lampen dezelfde richting op.
Maar goed, ik dreig wat van het topic af te raken.
08 jan 2013 0:25
Deign 90 "wieldoppen" waren een jaar of 10 geleden idd overal te krijgen. Iedereen wilde cups. Flaporen icm wieldoppen zie je tegewoordig steeds meer. Denk ook een beetje door de aandacht voor retro en vintage.
08 jan 2013 3:37
Thanks voor de info ! Leesvoer voor in Singapore !
Wout
08 jan 2013 20:03
Idd een handig linkje, bedankt
10 jan 2013 18:01
Leuke link, staan interessante dingen bij. Dank!
10 jan 2013 19:22
horn schreef:Deign 90 "wieldoppen" waren een jaar of 10 geleden idd overal te krijgen. Iedereen wilde cups. Flaporen icm wieldoppen zie je tegewoordig steeds meer. Denk ook een beetje door de aandacht voor retro en vintage.
Niet mijn kopje thee, ril daarvan.
Ff lager, cupspiegels en wielen
10 jan 2013 21:46
Dat is zeker een nuttige documentenmap.
Langzaamaan begint de 964 ook wel een echte klassieker te worden en komt in handen van liefhebbers die voor originaliteit gaan. En bij de eerste jaren horen daar idd flappies en wieldoppen bij.
10 jan 2013 22:31
Dat artikel van flaporen naar cups heb ik gebruikt toen ik niet uit de bedrading kwam. Klopte precies. Mooi document en nuttig
11 jan 2013 20:41
@horn: nu je weer capo di tutti capi bent hier op PF: komt er snel weer een elfje?
12 jan 2013 21:06
Dank je wel Horn.
Zeer nuttige links.