Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Gesloten onderwerp

SPAM verkoop 993 Henk de Hoop?

11 feb 2013 21:22

Ik, en met mij nog 496 anderen, ontvangen vanochtend een emailtje van ene Henk de Hoop, directeur van Waterman uit Oud-Beijerland, met de mededeling dat hij een 993 wil verkopen.
Ik heb nooit toestemming gegeven om het betreffende adres te gebruiken voor spam.

Zal wel een reply all zijn op een mail van la targa passagio. Ik vind het ongevraagd mailen van dergelijke shit naar een adressenbestand dat je via een andere mail hebt ontvangen ongelofelijk onbeschoft. :evil:

Oja, en die 993 hoef ik ook niet.

Re: SPAM verkoop 993 Henk de Hoop?

11 feb 2013 21:25

Ik heb alleen een mail ontvangen van een verzekeraar, wat ook naar iedereen was gestuurd, dat was alleen via Facebook NPC site. De genoemde porsche is mij niet aangeboden.

11 feb 2013 21:31

Hier idem als bij ver boven de 200. Geloof niet dat Henk er iets aan kon doen maar komt zo wel ten onrechte in een kwaad dag licht te staan.

11 feb 2013 21:32

horn schreef:Ik, en met mij nog 496 anderen ...

En alle andere mailadressen waren ook leesbaar? :roll:

11 feb 2013 21:35

Yep maar dat was een foutje.....en vervolgens ging iedereen roepen (met iedereen in de cc) om ermee op te houden iedereen te repleyen..... :shock:

11 feb 2013 21:35

Ik denk dat deze Henk zijn kans heeft gegrepen toen hij zo'n rits emailadressen voorbij zag komen.
Meteen weggooien die rommel, ook dat van de verzekeraar.
Ieder mens maakt wel eens een foutje...door een bericht te snel te verzenden....heer O :wink:

En alle mailadressen waren leesbaar.
Gemiddeld doen mensen daar echter niets mee, omdat ze fatsoen hebben :idea:

11 feb 2013 21:39

Michiel911 schreef: Geloof niet dat Henk er iets aan kon doen maar komt zo wel ten onrechte in een kwaad dag licht te staan.

:popcorn:

Hij heeft toch echt zelf die E-mail geschreven en ten onrechte de adressen gebruikt.

Opvallend dat die E-mail niet in de LTP box is binnengekomen :?: :idea:

11 feb 2013 21:43

Ik heb returns met positief commentaar op deze mail ontvangen van Martin van Dijken ('Xportwagenpolis') en Jorg A.J. Roodbeen ('Xnited Xnsurance'), waaronder de originele verkoopadvertentie van Henk de Hoop te zien is. Zit hier niet op te wachten en heb ook een idee waar het vandaan komt. Jammer dat dit gebeurt, erg fout. :pukel:

11 feb 2013 21:43

Hij heeft niet iedereen die mail gestuurd. Maar desbetreffende verzekeraar. De mail van Henk heb ik niet ontvangen.

11 feb 2013 21:44

Is al (te) veel over gezegd.
viewtopic.php?f=1&t=37260
Kwestie van fatsoen en het niet begrepen hebben....
Maar we laten ons de pret niet drukken :salut:

11 feb 2013 22:22

sorry. nieuw topic gestart waar er al een was. :oops:
Gesloten onderwerp