Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
20 jun 2013 8:34
http://www.nufoto.nl/fotos/367222/porsc ... best-.htmlHopelijk niemand van hier...
Gelukkig alleen materiele schade. Hopen op een nette afhandeling.... Succes
Hij zal wel dronken zijn geweest en veel te hard hebben gereden in de auto van zn vader
20 jun 2013 8:55
Leuk gokje maar die kerel op de foto ziet er toch niet zo jong uit... volgens het bericht moest hij uitwijken voor een fietser die overigens is doorgefietst na het ongeluk
http://www.nufoto.nl/fotos/367232/porsche-911-rijdt-wilhelminakanaal-best-in.htmlSensatie is altijd leuk he
20 jun 2013 9:14
Niels911SC schreef:volgens het bericht moest hij uitwijken voor een fietser die overigens is doorgefietst na het ongeluk:
Zou ik ook gezegd hebben als ik hem zelf de plomp in heb gereden (maakt het verzekeringsdeel misschien ook makkelijker).
20 jun 2013 9:19
Denk het niet toch? In alle gevallen moet hij all-risk zijn verzekerd om iets terug te krijgen, ongeacht of er wel of niet een fietser was. Overigens al was de fietser gebleven had het niks uitgemaakt, omdat het een 'zwakke bestuurder' is.
In ieder geval verschrikkelijk balen zoiets, gelukkig had hij zo te zien wel z'n dak open waardoor hij makkelijk kon ontsnappen...
20 jun 2013 10:27
Zie ik het goed dat er rolbeugels omhoog zijn gekomen
20 jun 2013 10:48
je hebt nog geen brilletje nodig
20 jun 2013 10:48
He, ik wist niet dat Mark996 een andere Porsche had gekocht?!
geintje Mark
20 jun 2013 11:09
Maar geen nat pak? Dat is toch bijzonder. En meteen de kentekenplaat eraf?
20 jun 2013 11:19
outletvalve schreef:je hebt nog geen brilletje nodig
Weet jij niet; misschien heb ik wel +9
20 jun 2013 11:34
correctie: Je hebt nog geen
nieuw brilletje nodig
20 jun 2013 12:25
Wie zegt dat dit de man is die gereden heeft?
Misschien is het wel de vader van de jongen die met teveel drank op die auto in de sloot heeft gereden.....
20 jun 2013 12:50
Niels911SC schreef:Leuk gokje maar die kerel op de foto ziet er toch niet zo jong uit...
Lijkt me sterk dat dat de bestuurder was, tenzij er een droge outfit beschikbaar was...bestuurder heeft zwemmend de kant bereikt volgens het bericht.
20 jun 2013 13:03
Aan zijn houding te zien is het gewoon een ordinaire ambtenaar. En die zijn van nature al lui, ook in een Porsche, dus dat kan nooit DE snelheidsmaniak zijn geweest in deze 911.
20 jun 2013 13:08
zal maar geen grappen maken over waterkoeling en baarden.
20 jun 2013 13:13
Nee joh, dit is gewoon zo'n ordinaire patser die altijd met zijn spoilertje omhoog rijdt. Dat kun je gelijk afleiden aan het feit dat hij 's avonds nog nonchalant met het kapje open rijdt en de (al dan niet replica) GT3 MK1 velgen
.
On-Topic: Gelukkig is de bestuurder er bij dit ongeval goed vanaf gekomen. Hopelijk voor hem All-Risk verzekerd/al dan niet te verhalen op het waarborgfonds en kunnen er misschien een aantal 996 eigenaar weer verblijdt worden met onderdelen afkomstig van deze toekomstige donor
.
20 jun 2013 13:16
Ach ja, het topic van die twee jongens is gesloten en op de beurs is het momenteel ook niet veel dus speculeren we er hier maar op los
20 jun 2013 13:48
Franz schreef:Aan zijn houding te zien is het gewoon een ordinaire ambtenaar. En die zijn van nature al lui, ook in een Porsche, dus dat kan nooit DE snelheidsmaniak zijn geweest in deze 911.
LOL
20 jun 2013 17:44
marino schreef:Wie zegt dat dit de man is die gereden heeft?
Misschien is het wel de vader van de jongen die met teveel drank op die auto in de sloot heeft gereden.....
Mijn redenering over de foto was ook te snel
Aan de andere kant denk ik niet dat het z'n vader is aangezien de bestuurder 44 jaar oud is
(volgens dit bericht
http://www.ed.nl/regio/best/porsche-wijkt-uit-voor-fietser-en-rijdt-kanaal-in-1.3876288)
20 jun 2013 20:44
Door de klap heeft hij met z'n knie vast per ongeluk het knopje ingedrukt van de spoiler
20 jun 2013 21:04
Gezien de schade rechtsvoor, heeft de bestuurder waarschijnlijk de fietser aangereden....
20 jun 2013 21:11
Nee joh, hij heeft de pijler van de brug geraakt, het ging nogal snel natuurlijk...... daarom was die ambtenaar ook aanwezig: om de pijler te controleren op schade.
Onder het zwemmen werd hij (de bestuurder/zwemmer) ook nog bijna overvaren geloof ik..
Gelukkig stond de spoiler omhoog, anders hadden ze de auto nooit weer teruggevonden