Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
10 aug 2013 20:04
Magnus heeft 'm te koop staan (veiling) iets voor een liefhebber hier?
http://www.goodingco.com/vehicle/1972-p ... 11-str-ii/Grt.
Albert
10 aug 2013 20:07
... voor dat geld - kan je 'm zelf (laten) bouwen
10 aug 2013 20:26
Ik vind die 288 GTO toch ook wel leuk hoor.
10 aug 2013 20:35
Deze verkocht voor 51K dollar...
Lijkt me niet verkeerd... (even uitgaande van een perfecte staat..)
http://www.goodingco.com/vehicle/1969-p ... 911-2-0-t/En wat zou dat hier opbrengen.... .? 8100 original miles !
http://www.goodingco.com/vehicle/1987-p ... 930-coupe/
10 aug 2013 21:59
Zag het ook al en het verbaasd mij niets. Ik zou hem ook voor dat geld zelf laten maken overigens en dan heb je er meer plezier van en kun je er daadwerkelijk iets bijzonders van maken. Persoonlijk ben ik nogal moe van die karikatuur Magnus Walker; met zijn kop in elk blad en overal op internet en naar mijn persoonlijke, ongezoute mening echt helemaal niets bijzonders. Grappigste vond ik nog dat hij ergens werd aangeduid als a man in the fashionbusiness....kappen nou. Hij heeft een mooie verzameling auto's en ik ken de man persoonlijk natuurlijk helemaal niet maar wat ik van hem gezien heb ( inclusief film) mogen ze zo langzamerhand wel houden. Ik lees over deze auto ook wat bijzondere weetjes op internet die mij ook twee keer zouden laten nadenken voor ik hem zou willen kopen.
10 aug 2013 22:35
Idd leuker om zelf te bouwen voor dat geld maar hij is wel mooi
11 aug 2013 9:27
WM550spyder schreef:....en naar mijn persoonlijke, ongezoute mening echt helemaal niets bijzonders.
En ik maar denken dat ik de enigste was die dat vond. Snapte al die commotie ook al niet.
11 aug 2013 9:50
Zeker niet. Het verschijnsel Magnus begon heel leuk maar nu wordt het een soort merk. Ik ben er wel klaar mee.
11 aug 2013 10:18
Maarten schreef:Zeker niet. Het verschijnsel Magnus begon heel leuk maar nu wordt het een soort merk. Ik ben er wel klaar mee.
+1.
Aan de andere kant heeft hij wel leuk centjes verdiend met zijn kleding en er een collectie 911s van gekocht om jaloers op te zijn. Dan bedoel ik niet wat er nu te koop wordt gezet (of heeft ie zelf ook het besef dat deze overstyled is) maar een paar anderen, ik meen een zilveren oa.
11 aug 2013 10:33
Mr. Walker is een heel slimme marketeer, die volop gebruik maakt van alle beschikbare moderne media.
Eerst creƫert hij een hype door met dikke kelly,s, stoer over heel brede wegen te scheuren waar ik nog wel met een truck plankgas door de bochten kan.
Hij gaat in een mooi pand in een beetje shabby buurtje zitten, en hij heeft zelf natuurlijk die kalme, coole uitstraling met een zwerverslook. (volgens mij ook allemaal pure marketing)
Dan introduceer je een heel kledingmerk erom heen.
Nu wordt het tijd om te cashen, de shirts zijn overpriced (hebben vaak wel mooie prints), en als hij op iedere Porsche die in zijn bezit is een 50.000$ Urban Outlaw bonus krijgt omdat deze auto door Magnus Walker is samengesteld, gaat de kassa dik rinkelen.
Hij doet niets wat we ook niet kunnen, maar de hele wereld praat erover.
De verkoop van deze auto is misschien wel een heel strategisch punt, hierdoor kan hij meten wat de waarde van het merk is, en daarna bepalen of hij er meer op de markt moet brengen of nog even moet wachten.
Ik denk zelf dat hij nu op het hoogtepunt zit en moet gaan cashen.
Petje af voor Magnus Walker, the Urban Outlaw.
11 aug 2013 10:58
Ben het geheel eens met wat Felix hierboven stelt. En op die manier heb ik er dan ook ontzag voor!
11 aug 2013 11:13
Helemaal mee eens. Toen ik voor het eerst een foto van hem zag naast zijn Porsche waarvan de bumper en kofferdeksel van een andere 911 kwamen vond ik het leuk. Nog steeds. Hou wel van die eigenwijze 'het kan mij niet schelen wat jullie er van vinden' look.
Vond het later opvallend hoeveel mensen hem de hemel in prijsden terwijl de auto (s) niet anders zijn dan Porsche zelf ook maakte in de 70-er jaren. Gewoon mooi dus. Precies zoals een Porsche mag zijn: ruig, hardcore en een beetje 'old school'.
Hey, dat is vast zijn succes.
11 aug 2013 11:39
Magnus "speelt" het inderdaad slim, niets mis mee volgens mij, en eh het is maar wat " de gek" er voor geeft ( of er voor over heeft) toch?
11 aug 2013 17:11
... En Bedankt ... Nu durf ik al niet eens meer te bieden!
11 aug 2013 17:23
Het zou mij zelfs niet verbazen wanneer hij 's avonds die pruik gewoon af zet en schone kleren en nieuwe schoenen aantrekt
11 aug 2013 17:25
En zijn baard aan Sinterklaas verhuurd
Het kan ook zijn dat hij echt zo is,
en eind van de dag hout gaat sprokkelen, op wat wild jaagt en daarna kilometers het bos inloopt opzoek naar zijn plaggenhut
11 aug 2013 18:07
beetje cynisch om het allemaal als geldverdienmodel te zien.
11 aug 2013 18:35
Grappig om dat door jou geschreven te zien staan
11 aug 2013 19:05
Verdienmodel of niet, we ouwehoeren er wel met z'n allen over (en zijn stiekem met z'n allen een beetje jaloers op die gozer...
)
11 aug 2013 19:10
There are always girls who like beards .... god I am getting tired of this MF.
11 aug 2013 19:55
Tuurlijk is het een verdienmodel en allemaal marketing, maar doet Porsche iets anders?
Ik zeg Panamera/Cayenne, geen hond die zon ding zou kopen als er Skoda op stond.
11 aug 2013 22:19
tzal me een zorg zijn allemaal wat ze van me vonden, kwou dat ik zover was en 1 schuur vol met die hokken had staan
btw hij word verkocht he !
hij verkoopt zichzelf niet !
iedere fotograaf wil hem hebben omdattie een hype is en verkoopt !
vandaar die de laatste tijd ook erg veel in alle bladen staat
beter gratis reclame kun je volgens mij niet hebben
just my 2 pennies
.
11 aug 2013 23:03
Magnus wie?
11 aug 2013 23:11
Cazzo Super Veloce schreef:Tuurlijk is het een verdienmodel en allemaal marketing, maar doet Porsche iets anders?
Ik zeg Panamera/Cayenne, geen hond die zon ding zou kopen als er Skoda op stond.
Maar voor een Skoda 993 4S zouden we natuurlijk allemaal in de rij staan. Pffffff