vind de auto's er erg mooi uitzien, maar het racen zelf ziet er een beetje houterig uit. Te snel in verhouding. Ik blijf nog wel even bij mijn PS2 met GT4 (geen Porsche, wel een Ruf).
Marc' Oh Oh... schreef:Heb m zelf ook op de telefoon staan, leuk spelletje. Heb geen xbox, playstation of andere ongein en dan kun je hier leuk mee rijden.
Heb er nu 277 races opzitten, dwz 19% van het totaal.
Gisteren geïnstalleerd en is verslavend kan ik wel zeggen! Ik wil een P rijden maar moet eerst al die andere meuk rijden voordat ik er aan mag beginnen, bijna het echte leven
Heb deze ook geïnstalleerd op de Samsung Galaxy S3. Ziet er super uit en het geluid is goed.
Vond het links en recht zwenken van de telefoon irritant. Heb de instellingen gewijzigd zodat je ook een fictief stuurtje hebt op je scherm, maar vind dit niet zo lekker werken als bij andere games...
Graphics zijn echt super! Heb nog niet zulke mooie beelden gezien in een app.
Die heb ik al, ook de 4.0, dus ben ik klaar met het spel Advies: nieuwste update niet downloaden, kosten van nieuwe auto's en upgrades duurder, en nauwelijks prijzengeld.
Aantal dagen gespeeld. Zeker een aardig spel wanneer je even wat tijd over hebt...
Ken mijzelf, speel zoiets een paar dagen en daarna neemt de frequentie exponentieel af... Was wel benieuwd naar de auto's en Porsche in het bijzonder. Heb daarom een file geïnstalleerd die ervoor zorgt dat je direct max. cash en points hebt. Ik weet het, kan een hoop plezier bederven, maar goed. Speel voor de rest ook niet online ofzo.
Als iemand de file wil hebben, laat maar weten. Je begint wel weer van voor af aan...
Voor wie niet het geduld heeft om eerst alle auto's te unlocken, op youtube staan simpele tutorials om e.e.a. binnen een paar minuten "aan te passen", zodat je voldoende geld en credits hebt om meteen datgene te kopen waarin je wilt rijden. Tenminste, als je Android draait, geen idee of het ook werkt op iOS.
Tja twijfel twijfel Aan de ene kant wil ik heel graag naar de P en duurt het me veel te lang, aan de andere kant wil ik het dan ook wel spelen totdat ik m heb verdiend
Veel auto's zijn nog wel te doen zonder een berg echte Euro's in het spel te steken.
Wil je echter ook een keer met de echte kanonnen sturen, dan moet je óf belachelijk veel geld lappen, óf veel te veel vrije tijd hebben óf.... zoals aangegeven een kleine "aanpassing" doen. Ben het met je eens dat de lol er dan wel veel sneller af gaat, door gebrek aan voldoening. Ik heb het dan ook pas na een tijdje gedaan.
Maar nu met 50 jaar Porsche lijkt het mij wel wat. Eigenlijk zou ik alleen de gouden muntjes willen hebben. Gelijk repareren en verder rijden, kun je het nog steeds (versneld) zelf doen.
Dit is de instructievideo voor de valsspelerts onder ons...
Let op! $ en gouden muntjes gaan naar oneindig, maar aangezien je een andere save file op je Android smartphone zet, zul je volledig opnieuw beginnen --> dus alle races opnieuw moeten rijden.
Wel kun je je eigen save file (".DOC folder") die zich momenteel op je smartphone bevindt, bewaren op je computer om deze later terug te zetten.
I.p.v. de folder te overschrijven op je smartphone zelf, kun je uiteraard ook je smartphone via een (mirco-)USB kabel aan je computer aansluiten om de files te overschrijven en/of backuppen. Dit is makkelijker.