Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Mini versus 2x Porsche en iri Motorrijder

01 nov 2013 19:06

De beste man in de Mini kan wel rijden, erg irritante motorrijder (zeg ik als leek)

Re: Min versusi 2x Porsche en iri Motorrijder

01 nov 2013 19:28

ach welnee, die man rijdt lekker zo op n zondag met mooi weer

01 nov 2013 19:30

ik zie 5 porsches en een niet spiegelende motormuis.

01 nov 2013 19:34

Die andere 3 waren niet echt competitie. (en eigenlijk zo te zien die 2 ook niet :wink: )

01 nov 2013 22:18

Die laatste Porsche reed pas irritant, die hield de Mini echt op. De motorrijder (zeg ik als niet-motorleek) heeft geluk dat de Mini-rijder voldoende reserve inbouwt, wat een knullige lijnen en correcties :roll:

01 nov 2013 22:45

Kijk jongens, zo makkelijk is het dus... :idea:

:drive: :drive: :drive:

01 nov 2013 23:22

Ach, snelste manier (grootste kans) om je mooie porsche of motor aan barrels te rijden....kortom, complete waanzin met die vol idioten die menen dat ze kunnen rijden met snel materiaal...... :bang:

Van de andere kant als je geld zat hebt: gassen met dat spul waar het voor gemaakt is.....

02 nov 2013 10:31

horn schreef:ik zie 5 porsches en een niet spiegelende motormuis.

Ben ik het mee eens; best wel link als je als motorrijder zonder te kijken het gat dicht gooit :shock:

Re: Mini versus 2x Porsche en iri Motorrijder

02 nov 2013 10:36

Dat zat ik ook te denken bij het bekijken! Goed link die fietsert.... Mini man kan wel sturen trouwens.

02 nov 2013 11:09

Die GT3's zijn geen partij voor die mini, terwijl ze aanzienlijk meer vermogen hebben en waarschijnlijk ook een betere wegligging hebben. :scratch:

02 nov 2013 11:34

Leuk om te zien dat een Cooper Works GP (ik rijd er zelf momenteel 1) op het circuit zo rap kan zijn. In een rechte lijn is het geen partij voor een Porsche. De bestuurder van de Mini kan zo te zien wel behoorlijk rijden.

02 nov 2013 11:35

maar wellicht mindere chauffeurs. ook een belangrijke schakel... :wink:

02 nov 2013 11:58

Ah, een kapper in een Mini die de haarspeldbochten controleert. :lol:
Plaats een reactie