28 dec 2013 20:27
28 dec 2013 21:21
02 jan 2014 21:41
02 jan 2014 23:01
MickRS schreef: Eerste wat ik las: "de 911 cabrio is natuurlijk nooit voor de liefhebber gemaakt..."
Doe het goed of doe het niet. Dat laatste dus in dit geval.
02 jan 2014 23:12
02 jan 2014 23:17
03 jan 2014 19:06
horn schreef:"Targa, worst of both worlds..."
En nee, heren targa rijders, het is niet beledigend bedoeld, maar als een klein prikje
03 jan 2014 19:23
Ik hou wel van dat soort prikjes je hebt helemaal gelijk is gewoon een ruk compromis
03 jan 2014 21:33
05 jan 2014 21:14
05 jan 2014 22:58
05 jan 2014 23:06
Driver schreef:Boek is een 1 op 1 kopie van enkele jaren geleden met precies dezelfde artikels... Tripje australie, 964 vs 3.2 etc.
Ze hebben wel een artikel over de 991 en GT3 erbij gepropt... Smaakloos en gemiste kans voor 9 en nog wat euries.
Dat doen de Duitsers toch duidelijk beter
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 21620.html
Gr. Peter
06 jan 2014 11:17
06 jan 2014 16:46
Een cabrio is per definitie een compromis model. Als je de ultieme sportwagen wil kopen dan neem je geen cabrio! (of Carrera 4 of Targa of etc, etc)
The first thing to check when considering a 3.2 911 is: does the roof come off? If it does, it's one of the cabrio versions, and they're for pussies.