Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
13 mei 2014 17:36
Eindelijk goed nieuws!
13 mei 2014 18:55
Zet maar voor de deur hoor!!
13 mei 2014 19:56
Als dat een officiele Porsche is; super gaaf ding.
Maar kan ook een tuning-apparaat zijn...
14 mei 2014 12:44
Lekkahhhh hoor!
14 mei 2014 18:07
Cazzo Super Veloce schreef:Als dat een officiele Porsche is; super gaaf ding.
Maar kan ook een tuning-apparaat zijn...
Ook goed
14 mei 2014 21:16
Komt de nieuwe 4 cil. turbo boxer in, volgens Porsche ongeveer 400 pk. Wordt een raket. Goeie move van Porsche, eerst de 4 cilinder in een apparaat wat alle 6 cil. laat staan. Maar niks voor mij, wanstaltige spoilers. Ben meer van de old school Porsche zeg maar en niet van die circuit dingen.
14 mei 2014 21:59
Heel slim inderdaad. Ik sta er in principe ook nog sceptisch tegenover. Maar wie zeurt er straks nog over een 4 cilinder als die auto superieur is aan de (meeste) 6 cilinders? De 919 Hybrid heeft natuurlijk ook al een viercilinder (V4) aan boord, daar waar Audi nog met V6 rijdt en Toyota met een V8. Porsche accepteert dat sportieve nadeel en die grotere technologische uitdaging, omdat dat onderdeel uitmaakt van een lange termijn strategie van downsizen. De 981 en 991 zijn echt de laatste generaties volgens het klassieke 6-cilinderboxer concept.
14 mei 2014 22:10
Uitfaseren van de flat 6 / 911? Dat heeft Porsche al eens eerder gedacht:
928/924 ipv 911?OK, lucht heeft plaatsgemaakt voor water, maar 4 ipv 6?
14 mei 2014 22:15
IPF schreef:Uitfaseren van de flat 6 / 911? Dat heeft Porsche al eens eerder gedacht:
928/924 ipv 911?OK, lucht heeft plaatsgemaakt voor water, maar 4 ipv 6?
Die historische fout gaat Porsche natuurlijk nooit meer maken. Dat was echt disruptief en bijna destructief. Nu bouwen ze geleidelijk aan acceptatie van kleiner, efficienter.
14 mei 2014 22:27
Op zich niet zo vreemd, iedereen doet aan die trend mee: Audi, BMW (nu zelfs met een 3-cyl), etc.
Ik kan me voorstellen dat Porsche - als toch al niet meer zuivere SPORTautofabrikant z'n modellenrange uitbreidt in deze richting, zeker aan de 'onderkant'. Maar daadwerkelijk de flat-6 eruit werken lijkt me - hoe langzaam ook - nogal riskant. Maar goed, niets is uitgesloten, we shall see
15 mei 2014 9:08
Peter schreef:Komt de nieuwe 4 cil. turbo boxer in, volgens Porsche ongeveer 400 pk. Wordt een raket. Goeie move van Porsche, eerst de 4 cilinder in een apparaat wat alle 6 cil. laat staan. Maar niks voor mij, wanstaltige spoilers. Ben meer van de old school Porsche zeg maar en niet van die circuit dingen.
Ben wel van die circuitdingen, maar een 4 cilinder Cayman vink echt nix.
15 mei 2014 10:02
als de prestaties goed zijn en het geluid ook: laat maar komen. ik ben niet zo puur in die 4 of 6 cilinder discussie. Als je maar niet gevoel hebt met een soort van golfbuggy op pad te zijn.
15 mei 2014 10:53
Chris Harris: "Een sportwagen is pas een sportwagen als er een 6-cilinder in zit of meer....."
Heeft ook met geluid en beleving te maken, daar kan een 4-cilinder (of minder) nooit aan voldoen, behalve bij Lotus(-derivaten), maar das een heel ander concept.
Helaas gaf Chris Harris dit commentaar bij de Exige, terwijl dat echt een bom op wielen is.
15 mei 2014 11:30
Mijn mini works is ook een 4-cilinder maar icm die works uitlaat vind ik het een heerlijk karretje met dito geluid. Maar ja, dat is persoonlijk. Vind overigens een 964 met cuprohr een mooier geluid hebben.
15 mei 2014 11:47
Wel eens in een Sud Sprint gereden?
DIE gaf pas echt beleving! Zal nu wel helemaal tegen vallen, maar destijds was dat een spektakel!
Alles is zo strak en zakelijk tegenwoordig, minder emotie. Alles rijdt tegenwoordig goed, geen rammeltjes, betrouwbaar......beetje saai
Cayman met een lekkere platte 6......ik wil m wel proberen hoor!
15 mei 2014 11:55
Tuurlijk zijn er prachtige 4 cil turbo motoren met giga vermogens maar, call me old-fashioned, doe mij maar 6 cil atmosferisch met hetzelfde vermogen.
Een 4 cilinder 2 liter boxerturbo met 400pk, of een 6 cilinder 3,8 boxer met 400PK, ik wist het wel
15 mei 2014 12:23
+1
Al is het alleen maar voor het geluid!!!
Ik vind die spoiler trouwens maar "er op geplakt".
Geen gezicht....voor de rest....een strak bakkie!!!
15 mei 2014 13:19
Zou ook liever een 6 cilinder hebben, maar zou deze Gayman niet laten staan omdat het een 4 cilinder is.
15 mei 2014 13:26
Over 10 jaar weten we niet beter. Rijdt iedereen met een kleine 2,3,4 cilinder met turbo en elektromotor voor het turbo-gat en met de mogelijkheid helemaal elektrisch te rijden omdat het in de steden niet toegestaan is om met verbrandingsmotor te rijden. Waarom hangt toch iedereen toch zo aan het oude (en vertrouwde). Kijk vooruit en zie de voordelen ipv kijk achteruit en zie de nadelen.
15 mei 2014 13:39
Dan liever vol-electrisch (Tesla)
15 mei 2014 14:09
nee. da's een lekker geluid....
15 mei 2014 15:04
Soms is geen geluid best lekker.
laatst ff naar de bouwmarkt met de 535.
kom ik terug bij de auto, blijktie gewoon nog aan te staan...
Maakt zo weinig geluid dat ik m vergeten was uit te zetten.
Als ik hem wel uit zet, check ik ook altijd de toerenteller, want je voelt/hoort echt nix, voor ik mn voet van de rem afhaal...
15 mei 2014 15:46
Cazzo Super Veloce schreef:Soms is geen geluid best lekker.
Weet ik. Ik heb 3 kinderen...
15 mei 2014 16:22
Me too....
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.