27 jun 2014 13:56
27 jun 2014 14:00
27 jun 2014 17:19
27 jun 2014 17:25
27 jun 2014 17:28
27 jun 2014 17:31
MarkS schreef:Worden deze boetes inmiddels niet via CJIB geïnd? Frankrijk is niet serieuzer aan het innen, in het verleden kreeg je ze gewoon niet maar verdragen zijn dus gewijzigd. Vanaf november 2013 is nieuwe richtlijn van kracht die Europese landen in staat stellen kenteken registers van andere landen te raadplegen en ook het innen van de boetes uit te besteden.
27 jun 2014 17:40
27 jun 2014 17:46
27 jun 2014 17:58
27 jun 2014 18:21
27 jun 2014 18:30
Frans D schreef:Ze zijn behoorlijk bezig in Frankrijk.
Ik hoorde van een transporteur waar wij zaken mee doen, dat hij in korte tijd bergen Franse boetes had binnen gekregen van 2 á 3 km te hard (allemaal vrachtwagens).
Voor die tijd was er eigenlijk nooit wat aan de hand.
27 jun 2014 18:44
Jan A. (997 4S) schreef:MarkS schreef:Worden deze boetes inmiddels niet via CJIB geïnd? Frankrijk is niet serieuzer aan het innen, in het verleden kreeg je ze gewoon niet maar verdragen zijn dus gewijzigd. Vanaf november 2013 is nieuwe richtlijn van kracht die Europese landen in staat stellen kenteken registers van andere landen te raadplegen en ook het innen van de boetes uit te besteden.
Quote Alphabet
Wees voorzichtig! Frankrijk incasseert nu echt alle verkeersboetes. Het aantal buitenlandse boetes dat bij Alphabet binnenkomt is de afgelopen maanden verdrievoudigd.
Unquote
27 jun 2014 18:58
drknauf schreef:eerste beste keer als je in frankrijk staande word gehouden (bij de grens of op de weg) moet je alles betalen incluis te laat boetes eroverheen anders auto laten staan
.
27 jun 2014 19:57
27 jun 2014 21:04
27 jun 2014 23:15
27 jun 2014 23:32
28 jun 2014 8:17
drknauf schreef:op de matrix borden staat in france tegenwoordig gewoon je kenteken vermeld dat u te snel rijd .
28 jun 2014 9:32
28 jun 2014 12:47
28 jun 2014 13:44
28 jun 2014 14:39
28 jun 2014 14:43
28 jun 2014 19:17
horn schreef:90 euro was idd 'tot 50 km/u te hard'. En flitsboetes hoorde je nooit meer wat van. Risico was laseren (alleen overdag) of meten op peage waar je bij het 'uitrijden' van de peage aangehouden en beboet werd. Jammer, einde van een tijdperk.
28 jun 2014 19:55
horn schreef:90 euro was idd 'tot 50 km/u te hard'. En flitsboetes hoorde je nooit meer wat van. Risico was laseren (alleen overdag) of meten op peage waar je bij het 'uitrijden' van de peage aangehouden en beboet werd. Jammer, einde van een tijdperk.