Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Bizarre Technologie helpt hybride auto aan een Ferrari V12..

12 jul 2014 21:51

Ik hoop niet dat dit het motorgeluid van de toekomst is...

Koop je echter een elektrische auto? Dan moet je het doen met een muisstille auto. Daar hebben de Audio-guru’s van Harman International (ook wel bekend van de Harman Kardon® systemen) wat op gevonden: Een exterieur-soundsysteem voor je Prius.

Het Harman systeem, genaamd HALOsonic, bootst met één druk op de knop het geluid van een Ferrari V12 na of het geluid van een ruimteschip.

http://www.automotiveimport.nl/auto-nie ... uimteschip

Re: Bizarre Technologie helpt hybride auto aan een Ferrari V

13 jul 2014 11:57

Ik ben er bang voor dat dat wel gaat gebeuren.
:cry:

13 jul 2014 12:48

Leren uitkijken is te moeilijk blijkbaar, dus moet het wel met geluiden gebeuren.
Maar misschien dat dit ooit nog verandert als er nieuwe generaties meer gewend zijn aan uitkijken ipv te vertrouwen op motorgeluiden. (Al lijkt me dat niet evident met al dat gesms tegenwoordig :wink: )

13 jul 2014 15:16

Voor elektrische auto's een leuk idee. Anders dan veiligheidsgeluiden zijn de motorgeluiden een gimmick lijkt me. En die gimmick die klinkt nog niet heel goed in mijn oren. Wel leuk dat de prius alweer aan het des8ntegreren is voor het einde van het filmpje. Hoop dat hij daarna economisch total loss was.

13 jul 2014 17:27

Ik vind t verschrikkelijkl, die electrische auto's , ben een petrolhead in hart en nieren. als in de toekomst alleen nog maar dit soort lelijke spaceshuttels rondrijden is voor mij de passie als autoliefhebber voorbij... Daarom geniet ik nog zolang het kan van de legendarische 6 cil boxerbrul, lucht of watergekoeld, beide doet mijn hart sneller kloppen 8)

...Elektrische priussen en dergelijke daarintegen... :bang: ,...tsja dat noem ik auto's (als ik t dat nog mag noemen) ''zonder ziel''

16 jul 2014 0:13

Zie ik nou ook een rookgenerator om de uitlaatgassen te simuleren? Welke standen zou die hebben? :wink:

16 jul 2014 13:24

:lol: en dan een simulator die op diesel of benzine loopt :mrgreen:

16 jul 2014 19:51

Stephan911 schreef:Ik vind t verschrikkelijkl, die electrische auto's , ben een petrolhead in hart en nieren. als in de toekomst alleen nog maar dit soort lelijke spaceshuttels rondrijden is voor mij de passie als autoliefhebber voorbij... Daarom geniet ik nog zolang het kan van de legendarische 6 cil boxerbrul, lucht of watergekoeld, beide doet mijn hart sneller kloppen 8)

...Elektrische priussen en dergelijke daarintegen... :bang: ,...tsja dat noem ik auto's (als ik t dat nog mag noemen) ''zonder ziel''

+1 (en niet 100% mee eens, maar veeeeeel meer).
Plaats een reactie