06 jan 2015 19:36
06 jan 2015 22:29
06 jan 2015 23:20
06 jan 2015 23:22
07 jan 2015 0:06
07 jan 2015 0:16
08 jan 2015 18:02
09 jan 2015 0:50
09 jan 2015 10:32
drknauf schreef:had origineel 300 pk toch , moest gedownsized worden omdattie niet meer pk,s dan de range 911 mocht hebben
dapatch schreef:Het verhaal is ietsje complexer. De Turbo S is alleen in '88 geleverd tegelijk met de 'gewone' Turbo. De eerste 1000 in Silberrosa maar daarna nog zo'n 600 in de standaardkleuren van het modeljaar. Deze auto's hebben dan ook niet het speciale interieur.
Vanaf '89 werd de 250 pk motor van de Turbo S gebruikt in de Turbo en verviel de Turbo S. Deze auto's hadden dezelfde velgen maar een minder uitgebreide standaard uitrusting (o.a. geen M030, 8-weg elektrisch verstelbare stoelen en audiopakket). In '90 volgden opnieuw wijzigingen zoals Design 90 wielen in 7,5J/9J en een nieuwe achterspoiler.
09 jan 2015 11:22
09 jan 2015 18:35
968mint schreef:overigens hadden alle 89 turbos wel standaard het 030 pakket (stabies, verstelbare koni's, sper en remmen van 928 s4 ed).