Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
04 apr 2015 20:43
Tja... die dingen gebeuren. Maar het blijft zonde...
04 apr 2015 21:44
Haha die reacties onder dat bericht. Nederland ten top!
04 apr 2015 23:19
Ach ja, het toont toch weer aan dat de gemiddelde intelligentiequotiënt de 100 in elk geval niet overstijgt.
Geeft de PVDA ook weer hoop.
05 apr 2015 0:07
Das per definitie zo
05 apr 2015 7:39
Heb een paar reacties hieronder gezet. Echt Nederland. Wat een tobbers toch in denkvermogen.
Eigenschuld vermoed ik zo maar dus totaal geen medelijden mee. Zal te hard hebben gereden of onervaren anders gebeurt zoiets niet.
Het is zonde van de kosten van de inzet van de hulpdiensten om alle rotzooi op te ruimen. Wanneer iemand z'n auto of z'n temperament niet onder controle heeft is het alleen maar een heel goede les!!
De vrachtautochauffeur heeft de Porsche niet gezien want zwart steekt niet af tegen het zwarte asfalt. Daarom moeten zwarte auto's verboden worden. In het belang van de verkeersveiligheid moeten alle auto's in een signaalkleur uitgevoerd worden.
Jammer voor de bestuurder, maar absoluut geen gemis op de weg. De Porsche-dichtheid is zo groot, dat je deze ene echt niet gaat "missen" (alsof het zo'n spannend ding is om te zien), bij iedere supermarkt staan er 5 die er allemaal hetzelfde uitzien.
05 apr 2015 8:52
Ivo, de derde opmerking is natuurlijk sarcastisch, maar de rest is inderdaad om te huilen.
05 apr 2015 10:59
Een prachtige Cayman in Haarlem vannacht in de brand gestoken
Je kan hem via dezelfde link zien dacht ik
Ja klopt net ff gekeken, niebest
Laatst bijgewerkt door
molen934 op 05 apr 2015 23:41, in totaal 1 keer bewerkt.
05 apr 2015 11:10
Het is en blijft jammer, Nederland wordt steeds meer een land van afgunst
05 apr 2015 11:20
Nemen jullie het nu niet iets te persoonlijk op allemaal?
05 apr 2015 11:41
Idd, zo houden jullie een minderwaardigheidscomplex over..........
05 apr 2015 12:00
Robbierob schreef:Het is en blijft jammer, Nederland wordt steeds meer een land van afgunst
Nee hoor, altijd al geweest
05 apr 2015 13:03
Het wordt wel steeds erger. Discussie "topsalarissen"... En al dat geneuzel. Jammer jammer.
05 apr 2015 23:36
Kan het ze niet direct kwalijk nemen als ik elke dag moet lezen hoe we belazerd worden door baasjes in de publieke en semi-publieke sector. Daar gaat de grootste optimist nog van mopperen. De nederlander had het al niet zo op "boven het maaiveld uitsteken", maar er wordt door dit soort voorbeeld-functie-fratsen steeds minder onderscheid gemaakt. Ik kan er overigens zelf net zo kwaad om worden.
06 apr 2015 0:11
Inderdaad zal men in NL niet gauw zeggen: 'ai, wat vervelend voor die Porsche-bezitter....hij moest er al veel harder voor werken dan de gemiddelde burger, en had al zo'n enorme belasting afgedragen aan de staat....nu moet de man weer helemaal opnieuw beginnen....'
06 apr 2015 11:06
Helemaal mee eens. Alle auto's moeten een signaalkleur hebben.
06 apr 2015 12:10
Heren, alle opmerkingen ten spijt maar:
Geniet van datgene wat jezelf bereikt hebt......en wees er tevreden mee, scheelt je een hoop ergenissen.
Ondertussen moest ik me verleden week flink beheersen bij het verlengen ( lees kosten advies gesprek 620 euro voor een uur) van mijn 2 lijfrente's bij de Rabo....