Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Porsche 911 facelift

19 mei 2015 19:47

http://www.autoweek.nl/nieuws/32908/por ... tegen-lamp

De porsche 911 facelift, hij komt in september.

Re: Porsche 911 facelift

19 mei 2015 22:10

Ik vraag me alleen af of die verticale spijltjes van de motorklep/spoiler zo blijven. Ziet er wat vreemd uit.

19 mei 2015 23:13

dus. als alle nieuwe 991's een/twee turbo's krijgen. waar is dan de inlaat voor de intercooler?
Zie foto onder, rood is een soort van deksel die iets afsluit? lijkt niet aan de andere kant te zitten.
Blauw: exit van de intercooler lucht (buitenlucht die langs de koeler gaat van de op-druk zijnde kant van de turbo/inlaat traject)

64731

ter extra illustratie hoe dit er bij een 997 uit ziet. rood is inlaat lucht (die wordt dus samengeperst) en blauw is lucht die gebruikt wordt door de intercoolers om de samengeperste lucht van de turbo's af te koelen zodat je veel meer rendement uit de turbos krijgt:
62159

Dus. de vraag is....waar zit het inlaat traject van de lucht die gebruikt gaat worden om de turbo's te koelen? is dat de reden om de uitlaten meer naar het midden te plaatsen wellicht omdat dit aan de onderkant van de auto zit?

20 mei 2015 0:18

Lijkt mij dat rood geen klep is maar de licht weerkaatsing, op diverse andere foto's ( de 4e bijvoorbeeld) zie je namelijk dat er geen 'klep' zit.

20 mei 2015 5:03

Ik geloof er niks van dat alle 911's turbomotoren krijgen.
Je kunt dan kiezen uit de 911 turbo of een GT..

20 mei 2015 7:00

@Michiel, inderdaad. had ik niet goed gekeken :)
Plaats een reactie