Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Google is evil, dus kiest Porsche voor Apple

06 okt 2015 15:28

Omdat Google Android Auto te veel data slurpt kiest Porsche voor Apple CarPlay. De nieuwe Carrera 911 wordt met Apple's carkit uitgerust. Android Auto zou volgens de Duitse automaker te veel gegevens doorsturen naar Google.

De rest van het artikel kan hier gevonden worden : http://webwereld.nl/markttrends/89349-g ... voor-apple

Re: Google is evil, dus kiest Porsche voor Apple

06 okt 2015 16:20

Zeer verstandige keuze van Porsche/VAG. Blijft toch een dingetje bij Google dit.

06 okt 2015 16:31

Kom er maar in Barolo :popcorn:

06 okt 2015 16:34

Geven Porsche-rijders ook meer om hun privacy dan mensen die in andere merken auto's rijden?

06 okt 2015 16:40

Afbeelding

Ik ben eruit: vanavond ga ik een 6S bestellen Afbeelding

07 okt 2015 8:42

Ik heb het eigenlijk ook al gemerkt. Waze verbruikt beduidend minder data dan Google Maps. Ondanks dat ze hetzelfde weergeven.
Tof van Porsche dat ze toch deftige IT'ers hebben die daar rekening mee houden.

07 okt 2015 11:11

Zal ook wel meespelen dat Apple een typisch premium-merk is en beter bij Porsche zal passen.

07 okt 2015 12:26

ja ja Google is evil en Apple niet. Dream on baby :shock: :pale: :pale: :pale: :pale: :popcorn: :popcorn:

07 okt 2015 12:37

Of je nou door de hond of de kat gebeten wordt......

Afbeelding

07 okt 2015 15:54

Driver4S schreef:ja ja Google is evil en Apple niet. Dream on baby :shock: :pale: :pale: :pale: :pale: :popcorn: :popcorn:

Kan goed zijn, maar ik ben er best zeker van dat Apple de lesser of both evils is. Met redelijk wat marge.

07 okt 2015 17:32

Nou, qua privacy gegevens heb ik absoluut meer vertrouwen in Apple dan de concurrentie. Probleem zat/zit 'm wat meer in de third-party apps van andere ontwikkelaars. Werd destijds nog wel eens tegen Apple gebruikt dat er weinig vrijheid was hierin maar dat had alles te maken met de privacy van de gebruiker.

07 okt 2015 18:10

@dobbelsteen. Het probleem is dat veel apple gebruikers helemaal bekeerd zijn tot het heilige apple geloof en ieder klein puntje van kritiek op apple als blasfemie beschouwen. Apple is net als Google een keihard commercieel bedrijf dat het maximale uit zijn klanten probeert te persen zonder enige vorm van privacy waarborging met middelmatige producten. Daarbovenop hebben ze 100 miljard dollar bewust buiten de USA gestald om geen belasting te hoeven betalen en zijn de condities in de apple fabrieken in China schrijnend. (Ik lijk nu wel een anti-kapitalistische groenlinkser maar dat ben ik dus niet).

Lekker terug naar mijn old skool luchtgekoelde 911 zonder radio, zonder navigatie, zonder online data link en het lekkere flat six boxer geluid.

07 okt 2015 19:52

Driver4S schreef:Apple is net als Google een keihard commercieel bedrijf dat het maximale uit zijn klanten probeert te persen zonder enige vorm van privacy waarborging met middelmatige producten.

Nog nooit zoveel onzin in één zin zien staan. JUIST Apple is een voorstander om zoveel mogelijk data bij de gebruiker zelf te houden. Één van de redenen dat ze Perceptio hebben overgenomen, een bedrijf wat zich vooral bezighoudt met een artificial intelligent-systeem om lokaal je devices te kunnen blijven gebruiken zonder data te hoeven delen. Daarbij haalt Apple zijn winst hoofdzakelijk uit de verkoop van hardware dus hebben ze niets aan de privacygegevens van hun klanten itt Google die zijn 95% van zijn winst haalt uit reclamedoeleinden. Verder zijn ze ook heel duidelijk als het gaat om de bescherming van privacygegevens zonder allerlei wazige constructies.

Zelfs Edward Snowden is heel duidelijk als het om Apple gaat.
http://mobile.nytimes.com/2015/06/05/op ... .html?_r=0

Dus voordat je nog een keer wat onzin roept.....

07 okt 2015 19:57

@Franz: QED-tje lijkt mij. :cheers: :thumleft:

07 okt 2015 20:19

Ach weet je, ik weet ook wel dat Apple niet het perfecte bedrijf is maar ik zie ze iig wel hun best doen en luisteren naar hun gebruikers. Dat vind ik in deze tijd ook wel wat waard. :D

07 okt 2015 20:22

Driver4S schreef:
Lekker terug naar mijn old skool luchtgekoelde 911 zonder radio, zonder navigatie, zonder online data link en het lekkere flat six boxer geluid.

Precies dat, en zonder airco :thumleft:

Maar OT, waar is Barolo nou???

07 okt 2015 21:51

Probeert momenteel hier in te loggen op zijn Horror 7... :wink:
Plaats een reactie