Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
01 dec 2015 12:18
Jammer dat ze pas beginnen met knippen - als de koets al gespoten is .....
01 dec 2015 12:38
Dat Porsche zich hiermee wil associeren zeg. Man man wat een knoeiwerk. Paar stukken plastic erop schroeven op een manier waarvan ik denk, de naden staan open, en inderdaad dat knippen na het spuiten bah bah
Beetje zwarte spuitbus en kit erop.
Deze auto wil je niet terug zien na een paar jaar als hij in de regen gereden heeft, dan hangen de roestpulken erbij aan alle kanten.
Artiest? Ik vind het maar een knoeierd.
01 dec 2015 12:38
Apart en herkenbaar RAW, gave kleur, maar voor mij toch ook weer te extreem!
01 dec 2015 12:43
Waarom moet ik bij het bekijken van dit filmpje toch denken aan die Peugeot 206 reclame waarbij iemand een auto op een 206 laat lijken door er een olifant op te laten zitten en er dan mee gaat "protsen"..
01 dec 2015 12:44
En dan wel de airco laten zitten..
01 dec 2015 12:58
En wat is dat met die Jack Daniels reklame, of mis ik iets?
Vwb die airco, tja hij wil de auto eruit laten zien als een racewagen, maar zal het nooit zijn.
Hoe die achterspoiler erop wordt gemonteerd bijvoorbeeld, het gaat puur om de "looks", niet om functionaliteit.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de elektrische spoiler van de de cayman en de boxster, deze lijkt hetzelfde maar is het niet. Wanneer deze omhoog staan zie je bij de cayman dat deze in een net iets andere hoek/kanteling staat als bij een boxster, dit uiteraard ivm de daklijn en de daarbij behorende luchtstroom. Daar wordt bij Porsche nauwkeurig over nagedacht.
Hier is het van, plak er een zo groot mogelijke picknicktafel op dat ziet er wel gaaf uit!
Misschien is het zelfs wel gevaarlijk, rij je op topspeed begint die kont ineens gek te doen door die picknicktafel.
Voor de liefhebbers van dit soort filmpjes:
https://m.youtube.com/watch?v=50A9wjJ40Dk
01 dec 2015 13:31
Wel goed hoor zo'n filmpje. Kun je goed zien wat een brodelwerk het is. Jammer, over smaak kun je twisten, maar dat ie aparte Porsches neerzet is duidelijk.
01 dec 2015 13:43
Ben niet zo van RWB maar deze, net als die legergroene die ik nu zo snel niet terug kan vinden, vin'k wel wat hebben...
01 dec 2015 16:18
Toch is dat olijf groen een mooi kleurtje...
Hoewel het een oud kleurtje is staat het hem goed...
01 dec 2015 16:35
Dit moet toch een vermogen kosten! Als je je dan realiseert wat deze kerel aan het doen is... Hij verkloot een op het oog nette 964 en boetseert er een aftermarket polyester bodykit op. Alles lekker snel met zelftappers erop schroeven en een randje kit om de naden te verbergen. Het is allemaal poppenspul... etalagemateriaal... kwaliteit is echt ver te zoeken! Ik denk dat wanneer je je hoofd in een wielkast steekt je je een ongeluk schrikt.
Als die kerel bij mijn 911 in de buurt komt jaag ik hem gauw weg!!
01 dec 2015 19:16
Heb er een keer bij Vianen Auto gezien, zo lelijk dat het mooi en cool is!
01 dec 2015 19:23
Het gaat er niet om of het mooi of lelijk is. Het is gewoon prutswerk. Looks are deceiving...
01 dec 2015 19:52
Als ze dit filmpje bij Porsche zien komt hij de fabriek/hoofdkantoor niet meer in.
01 dec 2015 19:59
Opname is in US HQ .....
01 dec 2015 20:10
En het grappige is nog, die dikke plofkop zit die nakai te verhogen alsof hij 1 of andere god is en dat het een eer is om bij de rwb familie te horen.
Wat een grap.
01 dec 2015 20:16
Rescue911 schreef:Misschien is het zelfs wel gevaarlijk, rij je op topspeed begint die kont ineens gek te doen door die picknicktafel.
Één voordeel, met wat hij er allemaal op schroeft weet je zeker dat je nog niet eens in de buurt komt van de oorspronkelijke topsnelheid.
01 dec 2015 20:27
Nah inderdaad!
Hey en dan dat moment dat die dikke dat pininfarina plaatje laat zien op die Ferrari en hij heeft dan in dezelfde stijl een plaatje laten maken van die nakai die hij dan vervolgens op die 911 plakt.
Als hij zich kan meten/vergelijken met pininfarina!
Mijn nekharen gaan hier echt van overeind staan.
Wat een grap jongens, niet normaal.
01 dec 2015 20:34
Nog niet zolang geleden werd ik hier afgefakkelt om mijn mening over deze prutser.
Veel veranderd sindsdien
01 dec 2015 20:52
Ik heb dat helaas niet meegekregen cazzo anders had ik je direct gelijk gegeven. Wat een prutser.
Ik zit op dit moment achter mijn tv al die youtube filmpjes te bekijken van die gebouwde auto's. Ik heb al 2x een schone onderbroek aan moeten trekken van het lachen.
Dat haar ook van die nakai, ziet eruit als een suikerspin door al die polyester stof die erin zit. Haha!
Laatst bijgewerkt door
Rescue911 op 01 dec 2015 20:56, in totaal 1 keer bewerkt.
01 dec 2015 20:52
Olaf schreef:Jammer dat ze pas beginnen met knippen - als de koets al gespoten is .....
Idd, schreef ik in de andere topic.....schuurtjes werk....
01 dec 2015 20:54
Ach, er moeten er altijd een paar het voortouw nemen...
01 dec 2015 20:54
Heeft bovendien hulp gehad van Knauf....
het ziet er niet uit.... prutswerk. Staat hier geen gevangenisstraf voor?
01 dec 2015 20:58
Die van Mike is wel dik hoor!
Meer moet je ook niet aan zo'n ding doen. Gewoon op z'n reet en paar goeie wielen erop.
Maar erin lopen zagen, nee nee nee..