Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Porsche Cayenne offroad experience....voor de amateurs...

07 dec 2015 14:16

Voor de genen die wat van offroad houden...mijn pagina op fb......
https://www.facebook.com/Porsche-Cayenn ... 749855121/

Re: Porsche Cayenne offroad experience....voor de amateurs..

07 dec 2015 14:43

Een KJN voor off-road joh?

Afbeelding

07 dec 2015 15:56

Is dan ook geen Cayenne Franz... :wink:

07 dec 2015 16:11

But you get the picture :thumleft:

07 dec 2015 16:42

Eigenlijk triest dat een Duster je dan weg komt slepen.... :mrgreen:

07 dec 2015 16:51

Wel, die is nu eenmaal goed in stoffige omgevingen...

07 dec 2015 16:58

Nee, da's een Swiffer. :mrgreen:

Afbeelding

07 dec 2015 17:57

Ik heb een 993 en een land rover Defender. Iedere auto kan doen waar hij goed in is. Een cayenne is geen sport auto en geen terreinauto.

Als je met de Defender een keertje een boompje raakt is het geen probleem. Karakter krijgt hij ervan. Met een cayenne minder leuk.

07 dec 2015 22:06

heeft een cayenne eigenlijk een lage gearing??
Ik vind het leuke auto;s maar moet niet echt aan of road rijden denken bij een cayenne

08 dec 2015 11:47

Cayenne heeft standard een low gear, optie is een pneumatische ophanging...
De roadbooks die ik doe, zijn keurig gekozen om met een goede SUV te doen...dus,geen schrik om schade of ergens vast te zitten....
Natuurlijk is een LR of een toy beter op terrein,maar je zou er van vertsteld staan wat een Cayenneook kan...
En met crossbanden graak je bijna evenver als een andere 4x4....
tenslotte....deze autos zijn wel degelijk gemaakt om offroad te gaan....wat 99.99% van de rijders NIET doet.....
...en wat Porsche maakt is meestal zeer degelijk ...ook offroad!
Guy

08 dec 2015 12:04

gaaf, offroad is koel! 8)
heb ooit op de autorai zo'n parcours gereden op de binnenplaats met diverse suv's (was toen in de markt voor een Opel Frontera, SUVs waren er nog niet zoveel als nu :cheesy: ) en was echt verbaasd hoe schuin die dingen konden gaan zonder dat ze omknikkerden. Kan me zo voorstellen dat een KN best wat aan kan. Onze Jeep Wrangler en Cherokee KJ waren ook een feestje in het terrein.

08 dec 2015 12:41

Nou, als je per ongeluk een wiel op de stoep bij achteruit inparkeren ook meerekent als "offroad", dan ziet dat percentage er opeens heel anders uit!

08 dec 2015 12:43

Heb een keer een soort Demo-parcours gereden bij PON in een Touareg V10.
Inderdaad sta je er versteld van wat voor hellingshoeken mogelijk zijn.
Maar blijven lillike hokken, daarna trouwens ook nog proefgereden in een RS6 :drive:
Dat waren de bekentenissen voor vandaag :mrgreen:

08 dec 2015 13:45

Enguess schreef:Nou, als je per ongeluk een wiel op de stoep bij achteruit inparkeren ook meerekent als "offroad", dan ziet dat percentage er opeens heel anders uit!

Zoals ik al eerder zei: "bij ons in het kakdorp rijden alle moeders zo'n SUV. Die meestal 1x per jaar offroad gaat als ze lam van de sherry naar huis rijden van de nieuwjaarsreceptie van de hockeyclub. Zo huppetee door het plantsoen..." :twisted:

08 dec 2015 13:59

De wegen rondom mijn huis in Zweden zijn onverhard. Een 4 x 4 is daar gewoon praktischer, zeker in de winter.
Vandaar de keuze voor RR. Het is verder ook gewoon leuk om een bemodderd/besneeuwd bospad op te rijden en op plekken te komen die je met een normale auto niet kunt bereiken. :drive:
Een KJN zou echter ook al voldoende zijn.

08 dec 2015 15:23

Voor mij is het altijd leuk om een piste in te slaan waar het ergens mooi is...zoals aan de Mont Ventoux..zalig om langs bospaden naar boven te rijden met zicht op de top...of in de Auvergne, paradijs voor offroading...daar rijd je gewoon dagen offroad!!!
Pyreneen ook zo...ben deze zomer van Chamonix tot aan de kust via paden en pistes gereden..gewoon zalig!!! dan ben je blij van een SUV te hebben!!! Franse magazines geven tal van mogelijkheden om rustig te offroaden via mooie plaatsjes en bezienswaardigheden.
Doe dit reeds 25 jaar , incluis Tunesie en Marocco...

08 dec 2015 15:52

horn schreef:Zoals ik al eerder zei: "bij ons in het kakdorp rijden alle moeders zo'n SUV. Die meestal 1x per jaar offroad gaat als ze lam van de sherry naar huis rijden van de nieuwjaarsreceptie van de hockeyclub. Zo huppetee door het plantsoen..." :twisted:

En de rest van het jaar loopt hun kroost 5 kinderen breed op de weg naar de hockeyclub. En geen van de aanwezige ouders heeft het fatsoen hun kinderen even naar de kant van de weg te dirigeren. Genoeg kak, maar opvoeding ho maar :mrgreen:

08 dec 2015 16:58

Jij woont daar zeker niet graag?

08 dec 2015 17:56

Ik woon daar niet, maar moet soms naast de hockeyvelden zijn voor.
Plaats een reactie