Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
03 feb 2016 22:53
Leuk om te bekijken maar het gedrag op de politie testbaan in Lelystad....
http://www.telegraaf.nl/autovisie/25115 ... era__.html....ik vind het een beetje van de gekken. Zo ga je toch niet om met 'geleende' sportwagens?
Of wel?
03 feb 2016 23:52
Dan heb je nog nooit een filmpje van Top Gear gezien
Ik vind het best meevallen hoor...
04 feb 2016 0:07
Die Hilhorst kan best een beetje sturen.
04 feb 2016 12:24
mmm, stationair warmdraaien en dat met een volledig nieuwe, daarna meteen vol op 't gas. tsja, is niet de beste manier om met een auto om te gaan maar lijkt me dat een dealer weet aan wie hij/zij de auto uitleend en wat ermee gaat gebeuren, is toch in veel van dit soort tests hetzelfde?
Heb zelf bij de introductie van de 991 toen ook met een voorloop wagen (de eerste van betreffende dealer zeg maar) proef gereden; werd toen wel vriendelijk verzocht om van sport+ Af te blijven en eerst netjes rustig warm te rijden.
04 feb 2016 12:44
Autovisie is een gerenommeerd blad dat 60 jaar bestaat. Ik denk dat dat je er van uit kan gaan dat deze journalisten weten hoe ze met een auto om moeten gaan.
Een paar banden oproken kost natuurlijk wel wat maar staat niet in verhouding met de hoeveelheid reclame dit oplevert. De auto's waren in de ochtend al naar de testbaan vertrokken en dus waarschijnlijk voldoende warm gereden voordat ze aan het raggen gingen.
05 feb 2016 16:24
dat zou ik ook gedacht hebben maar de reporter zegt zelf "staat warm te draaien"
vandaar