Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
30 maart 2016 19:16
Leuk artikel
30 maart 2016 19:16
Bedankt voor het delen, informatief en goed opgezet artikel.
Geschiedenis is goed en zonder dat ook geen mooie toekomst
30 maart 2016 19:27
Leuk verhaal
30 maart 2016 20:38
Dubbel feestje voor Porsche dit jaar:
40 jaar transaxle
20 jaar Boxster
30 maart 2016 20:57
'A look back at the car that saved Porsche'
De 912 dus.... in eerste instantie...
30 maart 2016 21:48
Over het pre-986 tijdperk waarbij Toyota het produktieproces bij Porsche had doorgelicht:
According to a 1996 New York Times story, engineers would have to sift through parts bins and climb ladders to search shelves while building a single car
Ongelooflijk voor de vroege jaren '90.
31 maart 2016 0:26
Lijkt wel of elk model buiten de 911 Porsche heeft gered. Ze zeggen toch het zelfde over de Cayenne, en nu over de Macan?
Ik klaag niet hoor, laat de Cayenne rijders de 911 maar subsideren
31 maart 2016 1:50
Ze hadden 'm moeten maken zoals het prototype...
31 maart 2016 9:18
De enige Porsche die Porsche gesaved heeft is de 911.
31 maart 2016 9:22
Jeroen914 schreef:Ze hadden 'm moeten maken zoals het prototype...
+1
.
31 maart 2016 9:24
Je moet hierbij -denk ik- vooral mee laten wegen welke auto's hebben voorkomen dat Porsche failliet gegaan zou zijn als die auto's er niet waren geweest. Het gaat dan niet om de paradepaardjes, of de auto's die gebouwd worden om méér mensen te bereiken (ketenverbreding) om de winst te verhogen en als je er zo naar kijkt, komen bij mij eigenlijk 2 modellen op: de 924 en de Boxster...
31 maart 2016 9:41
Binko schreef:Over het pre-986 tijdperk waarbij Toyota het produktieproces bij Porsche had doorgelicht:
According to a 1996 New York Times story, engineers would have to sift through parts bins and climb ladders to search shelves while building a single car
Ongelooflijk voor de vroege jaren '90.
Dat was al begin jaren '90 niet meer het geval. Wiedeking heeft toen samen met iemand van Toyota met een kettingzaag door de fabriek gegaan en alle hoge rekken afgezaagd om de verandering in werkwijze op te dringen.
Vanaf de Boxster werd het productieproces uiteraard nog verder gestroomlijnd.
Enja het prototype van de Boxster met zijn puur karakter (zelfs nog een handbediend dakje) en Speedlines was erg gaaf. Het eindresultaat was wat softer, meer een allemansvriend. Maar toch vind ik de originele 2.5 met die oranje knippers iets tijdloos hebben:
31 maart 2016 9:49
Black Betty schreef:Je moet hierbij -denk ik- vooral mee laten wegen welke auto's hebben voorkomen dat Porsche failliet gegaan zou zijn als die auto's er niet waren geweest. Het gaat dan niet om de paradepaardjes, of de auto's die gebouwd worden om méér mensen te bereiken (ketenverbreding) om de winst te verhogen en als je er zo naar kijkt, komen bij mij eigenlijk 2 modellen op: de 924 en de Boxster...
Altijd een moeilijke discussie, want de paradepaardjes zorgen wel voor het imago waaraan ook de instappers een deel van hun aantrekkelijkheid aan ontlenen. En, helaas, zal met name de Cayenne (en recenter Macan), nog veel meer dan de Boxster, een nieuwe groep mensen naar Porsche hebben gebracht. Als je ziet dat er vorig jaar 80.000 Cayenne's van de band liepen, dan vallen de aantallen van de Boxster erg laag uit.
31 maart 2016 10:45
De Boxster heeft het merk gered, de 996, een Boxster met meer marge
zorgde voor extra winst en de Cayenne heeft het merk geexplodeerd! Tot zover andere tijden, terug naar de onze!
31 maart 2016 10:48
Wel de 993 zorgde ook al voor break even na jaren van verlies, dusja... Kan een eeuwige discussie worden
31 maart 2016 12:53
Als je je reason for being aan de KJN te danken hebt, zou je dan niet liever failliet gegaan zijn?
31 maart 2016 13:15
He, dat zijn mijn teksten
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.