Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
29 mei 2016 19:39
Wat een kneus zeg!
29 mei 2016 19:43
Net filmpje gekeken maar heb hem geen muis zien misbruiken.
29 mei 2016 19:43
Werkelijk mensen met zo'n gedrag eerst neerknuppelen en dan door vragen. (Zo heeft de Spaanse politie het ook ooit bij mij gedaan)
29 mei 2016 20:03
chelsea schreef:Werkelijk mensen met zo'n gedrag eerst neerknuppelen en dan door vragen. (Zo heeft de Spaanse politie het ook ooit bij mij gedaan)
Wat had je gedaan dan?
29 mei 2016 20:11
Lang verhaal wat ik het best vertel met een biertje erbij. Hoe meer biertjes hoe beter het verhaal. Kernwoorden:hoerentent brandblusser bier sloot. Maar back on topic.
29 mei 2016 20:12
Grappig, tweemaal rijbewijs invorderen... Op straat en bij de ademanalyse nog eens
29 mei 2016 20:30
Hij eindigt op verkeerde nummer...nr 911. Dat mag ook niet met een Panamera
(zie gebouw erachter)
30 mei 2016 9:48
Idd een kneusje
Maar die ergerlijke politiebestuurder naast die Patrick moet ook van de TV af....zit die onder de antidepressiva ofzo...trager dan dikke str.nt lijkt me......
30 mei 2016 10:00
chelsea schreef:Lang verhaal wat ik het best vertel met een biertje erbij. Hoe meer biertjes hoe beter het verhaal. Kernwoorden:hoerentent brandblusser bier sloot. Maar back on topic.
Met een biertje erbij??, dat wordt lastig als jij aanstaand weekend niet mee gaat, of is het juist daarom
30 mei 2016 12:14
Dit soort autos trekt ook altijd gajes aan, beetje als de X6, moet je niet in gezien willen worden.
30 mei 2016 13:38
Tenzij je echtgenoot in de Eredivisie voetbalt...
30 mei 2016 16:40
Mag ik die types onder dezelfde noemer scharen
30 mei 2016 20:18
chelsea schreef:Lang verhaal wat ik het best vertel met een biertje erbij. Hoe meer biertjes hoe beter het verhaal. Kernwoorden:hoerentent brandblusser bier sloot. Maar back on topic.
Klinkt als een goed verhaal, wanneer gaan we drinken? Haha
09 jun 2016 23:53
chelsea schreef:Werkelijk mensen met zo'n gedrag eerst neerknuppelen en dan door vragen. (Zo heeft de Spaanse politie het ook ooit bij mij gedaan)
vertel, en heeft het je ook geholpen
Sorry vergeet dit, je hebt er al genoeg op gereageerd
10 jun 2016 11:45
Vincent Vega schreef:chelsea schreef:Lang verhaal wat ik het best vertel met een biertje erbij. Hoe meer biertjes hoe beter het verhaal. Kernwoorden:hoerentent brandblusser bier sloot. Maar back on topic.
Klinkt als een goed verhaal, wanneer gaan we drinken? Haha
ik ben ook wel benieuwd moet ik zeggen...
ben je op Vet Cool Man? Doen we een biertje als we weer onder elkaar zijn..