Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Panamera in wegmisbruikers

29 mei 2016 19:29

https://www.youtube.com/watch?v=_0bP024AuRc

Vast niet iemand van hier :P

Re: Panamera in wegmuisbruikers

29 mei 2016 19:39

Wat een kneus zeg!

29 mei 2016 19:43

Net filmpje gekeken maar heb hem geen muis zien misbruiken. :mrgreen:

29 mei 2016 19:43

Werkelijk mensen met zo'n gedrag eerst neerknuppelen en dan door vragen. (Zo heeft de Spaanse politie het ook ooit bij mij gedaan)

29 mei 2016 20:03

chelsea schreef:Werkelijk mensen met zo'n gedrag eerst neerknuppelen en dan door vragen. (Zo heeft de Spaanse politie het ook ooit bij mij gedaan)

Wat had je gedaan dan? :P

29 mei 2016 20:11

Lang verhaal wat ik het best vertel met een biertje erbij. Hoe meer biertjes hoe beter het verhaal. Kernwoorden:hoerentent brandblusser bier sloot. Maar back on topic.

29 mei 2016 20:12

Grappig, tweemaal rijbewijs invorderen... Op straat en bij de ademanalyse nog eens :cheers:

29 mei 2016 20:30

Hij eindigt op verkeerde nummer...nr 911. Dat mag ook niet met een Panamera :wink: (zie gebouw erachter)

Re: Panamera in wegmisbruikers

30 mei 2016 9:48

Idd een kneusje
Maar die ergerlijke politiebestuurder naast die Patrick moet ook van de TV af....zit die onder de antidepressiva ofzo...trager dan dikke str.nt lijkt me......

:D

30 mei 2016 10:00

chelsea schreef:Lang verhaal wat ik het best vertel met een biertje erbij. Hoe meer biertjes hoe beter het verhaal. Kernwoorden:hoerentent brandblusser bier sloot. Maar back on topic.

Met een biertje erbij??, dat wordt lastig als jij aanstaand weekend niet mee gaat, of is het juist daarom :wink:

30 mei 2016 12:14

Dit soort autos trekt ook altijd gajes aan, beetje als de X6, moet je niet in gezien willen worden.

30 mei 2016 13:38

Tenzij je echtgenoot in de Eredivisie voetbalt... :idea: :mrgreen:

30 mei 2016 16:40

Mag ik die types onder dezelfde noemer scharen :?: :mrgreen:

30 mei 2016 20:18

chelsea schreef:Lang verhaal wat ik het best vertel met een biertje erbij. Hoe meer biertjes hoe beter het verhaal. Kernwoorden:hoerentent brandblusser bier sloot. Maar back on topic.

Klinkt als een goed verhaal, wanneer gaan we drinken? Haha

09 jun 2016 23:53

chelsea schreef:Werkelijk mensen met zo'n gedrag eerst neerknuppelen en dan door vragen. (Zo heeft de Spaanse politie het ook ooit bij mij gedaan)

vertel, en heeft het je ook geholpen :?: :shock:
Sorry vergeet dit, je hebt er al genoeg op gereageerd :D

10 jun 2016 11:45

Vincent Vega schreef:

Klinkt als een goed verhaal, wanneer gaan we drinken? Haha

ik ben ook wel benieuwd moet ik zeggen... :wink: ben je op Vet Cool Man? Doen we een biertje als we weer onder elkaar zijn.. :mrgreen:
Plaats een reactie