Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Wat weet Jeremy Clarkson er nou van?

16 aug 2016 17:45

Clarkson heeft zijn fameuze Top 10 Best Drives weer eens gepubliceerd. Spoiler: Porsche ontbreekt.

https://www.driving.co.uk/car-reviews/clarkson/jeremy-clarksons-star-cars-201516/

Re: Wat weet Jeremy Clarkson er nou van?

16 aug 2016 18:00

Zelfs de Zafira vrachtwagen zit erbij. Dat zegt veel :D

16 aug 2016 18:11

Die Mustang en die Opel hadden er niet bij gehoeven. De rest vind ik jummie auto's. Niet mijn top 10, maar ik denk dat niemand hier een zelfde top 10 auto's heeft. :idea:

16 aug 2016 18:28

Ik mis in het rijtje mijn mini cooper S........zelfs de Mrs is er enthousiast want de Porsche vind ze helemaal niks.

16 aug 2016 19:47

horn schreef:Die Mustang en die Opel hadden er niet bij gehoeven. De rest vind ik jummie auto's. Niet mijn top 10, maar ik denk dat niemand hier een zelfde top 10 auto's heeft. :idea:

Als hij nu de mustang gt350 (R) had genoemd... man die had ik graag gehad als in NL de belasting niet totaal idioot zou zijn op dat model (ik kwam op een slordige 165k om zo'n ding op NL kenteken te krijgen....tjeez)
Een muscle car met een flat plane crank v8 en een geluid waar je een t-rex een bruine broek mee geeft (als die een broek zou dragen, but you get the point)

16 aug 2016 20:24

Die GT350 ben ik van plan hier in de USA te kopen en volgend jaar mee te nemen naar NL :-). Vorige week bekeken en gehoord maar nog niet in gereden omdat dat exemplaar verkocht was en de dealers hier ook nog geen voorraad hebben. De meeste dealers vragen ook een markup dus ik wacht nog even.

Als je echt interesse hebt kun je hem een jaar nadat ik ben terugverhuisd wellicht overnemen. En voor significant minder dan de EUR167k die er in NL voor moet worden betaald.

16 aug 2016 23:13

Gaaf wanneer je weer in nl
ben met de auto maar eens afspreken ;)

18 aug 2016 5:22

Gaan we zeker doen!

18 aug 2016 9:14

Een Zafira in dit lijstje slaat nergens op, hoogstens op een sponsordeal.
Een Porsche hoort er natuurlijk bij. De vraag is eerder: wat voor Porsche die nu nieuw te koop is zou erin moeten...?

18 aug 2016 9:35

Tja, dat blijft lastig kiezen. De Boxster of de Cayman ?

18 aug 2016 10:02

Cayman GT4. Wat mij betreft dan.

18 aug 2016 17:47

Als we toch lekker mogen fantaseren zou ik die Zafira tegen een 911R willen ruilen.

(PS Als Clarkson al een sponsordeal heeft, dan toch zeker met Ford en niet met GM).

18 aug 2016 19:11

horn schreef:Cayman GT4. Wat mij betreft dan.

+1000, wat een bak :cheers:

18 aug 2016 19:39

Das toch een P voor watjes die niet kunnen omgaan met de enige echte P, de 911.... :mrgreen:

18 aug 2016 19:44

Goed dat je er een smiley bij zet. Denk dat een Gayman GT4 95% van de 911s het snot voor de ogen rijdt....

18 aug 2016 19:46

En toch wil ik niet ruilen :wink:

18 aug 2016 19:53

Maar jij bent ook niet zo'n snelheidsduivel... 8)

18 aug 2016 20:00

Nee, de mijne presteert voor mij ruim voldoende.
Voor de circuit-tijgers hier lijkt mij zo'n Cayman GT4 een fijne auto. :drive: :thumleft:

18 aug 2016 21:15

Als het geen gelimiteerd model was dan zou ik nog liever de 911R hebben.

Net wat meer voor de openbare weg namelijk en daar spendeer je toch verreweg de meeste tijd...althans, ik dan.
Plaats een reactie