Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Porsche Boxster 986 in Youngtimer Magazine

22 feb 2017 14:27

Gevraagd voor de volgende uitgave van Youngtimer Magazine: eigenaren van een Porsche Boxster van de eerste generatie die over hun ervaringen willen vertellen naar aanleiding van een vragenformulier. Wanneer je wordt uitgeselecteerd (variatie op grond van bezitsduur e.d.) moet je enkele foto's kunnen aanleveren, waaronder een portretje naast of in je auto. Reacties uiterlijk maandag 27 februari graag naar info@youngtimer-magazine.nl. Dus heb je zelf een dergelijke Boxster of ken je iemand die mee wil werken: we horen het graag! Uiteraard krijg je de betreffende uitgave thuisgestuurd.

Re: Porsche Boxster 986 in Youngtimer Magazine

23 feb 2017 12:18

Aangenaam verrast door de belangstelling heb ik inmiddels al een keuze moeten maken tussen diverse eigenaren die hun medewerking willen verlenen. Het zijn er dus voldoende, voor verdere reacties is geen ruimte meer. Betreffende uitgave van Youngtimer Magazine ligt op 22 maart in de winkel, de meeste abonnees zullen het blad een dag eerder ontvangen.
Vr. groet, Gert te Lintelo

23 feb 2017 12:38

:thumleft: Ben benieuwd en ga op 21 maart voor de brievenbus liggen ;)

24 maart 2017 15:52

Ik had dit blad nog nooit eerder bekeken, maar vandaag lag het in ene in de brievenbus :D

YTMAGAZINE.JPG

... leuk artikel :thumleft:

24 maart 2017 16:02

gaaf.
Staat hij ook ergens online, of kun je hem leesbaar maken?

24 maart 2017 18:01

Viola staat er ook in ;-)

Afbeelding

24 maart 2017 18:23

olle griese schreef:gaaf.
Staat hij ook ergens online, of kun je hem leesbaar maken?

Gewoon effe kopen, is overal goed te verkrijgen en kost niet de wereld.
Die mensen moeten er ook van leven.

24 maart 2017 20:00

€ 5,45

Editie Maart/April 2017

24 maart 2017 20:52

Ze weten wel dat ie al een tijdje te koop staat? :wink: Leuk zo'n artikel :thumleft:

24 maart 2017 20:56

ach en soms helpt zo'n artikel, bij was de auto dankzij een vooraankondiging van een artikel in YT op instagram al verkocht voordat het artikel uiteindelijk verscheen. Daarvoor een jaar lang de auto proberen te verkopen. Dus weet olaf, alleen was die van mij niet geel :ba: :mrgreen:

24 maart 2017 21:05

Lachen. Als je zo'n artikel nog een keer gaat schrijven over een Jaguar XJ van rond 2000, hoor ik het wel :lol:

Koel Olaf, dat de baas erin staat! En de viola ook mooi RuBoxs, :thumleft:

24 maart 2017 21:27

Het had wel een voetje in aarde, om de baas zover te krijgen, Horn :popcorn:

DeniS2 schreef:... alleen was die van mij niet geel :ba: :mrgreen:

Morgenochtend een kijker ;)

24 maart 2017 21:47

:thumleft:

27 maart 2017 22:03

Het blad ligt sinds vorige week in de winkel en bij de abonnees. Het artikel heeft al de nodige leuke reacties opgeleverd, degenen die een bijdrage hebben geleverd wil ik graag bedanken.
Ik lees hierboven enkele verzoeken om een digitale weergave. Die zie ik liever niet verschijnen, want er bestaat ook nog zo iets als auteursrecht. Vergeet niet dat je als uitgever van een tijdschrift ook moet zien te overleven, dat wordt lastig als één persoon een blad koopt en er daarna allerlei digitale kopieën over het wereldwijde web gaan zwerven.
Youngtimer Magazine nr 43 is net als alle eerdere uitgaven te bestellen via www.youngtimer-magazine.nl (shop), bij meerdere exemplaren tegelijk betaal je maar een keer portokosten.

31 maart 2017 16:53

Als ik op de site kijk, staat er:

25 januari in de winkel: Youngtimer Magazine 42

:scratch:
Plaats een reactie