Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
03 aug 2017 13:25
is het 1 april? wtf. wat een gedrocht ook.
03 aug 2017 13:34
Ik vind dit voorbeeld ook niet erg mooi. Maar het is maar af te wachten hoe de Ferrari verschijnt.
Anders kun je altijd nog dit doen:
03 aug 2017 13:42
Zeau.
Heeft Cazzo weeral wat minder te mekkeren
03 aug 2017 13:52
FIAT stationcar YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS
03 aug 2017 14:36
Ik las het stukje vd week ook (op Nu.nl ofzo).
Ik wist (ook) niet dat Bentley en Maserati ook al van die dingen hadden.
Wel fijn, is Porsche iig niet de enige, gedeelde smart...
Ben benieuwd of ze ook op Marktplaats komen over 10 jaar.
03 aug 2017 14:56
Tilt! schreef:Zeau.
Heeft Cazzo weeral wat minder te mekkeren
Meer juist
En zo blijft Lotus als laatste der mohikanen over.
03 aug 2017 15:01
Goed bezig daar bij Fiat; en Maserati zou vanaf 2020 alleen nog maar als E-car leverbaar zijn.
03 aug 2017 15:04
Vind de suv van Jaguar mooi. En de X5. Die Ferrari vind ik niet mooi. Maar ach, de KN vind ik niet erg mooi.
Is vast vraag naar.
Vind eigenlijk een SUV maar een overbodige auto. Uiteraard beveatigt de uitzondering de regel...
03 aug 2017 15:21
Cazzo Super Veloce schreef:En zo blijft Lotus als laatste der mohikanen over.
Eeehhh....
http://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/ ... -for-2020/
03 aug 2017 15:52
Die gaat er echt niet komen
03 aug 2017 16:01
hahahahahah CSV porsche had gewoon een vooruitziende blik
03 aug 2017 16:37
Wanneer komt er eigenlijk eens een Alpine-SUV?
03 aug 2017 16:45
porschenot schreef:hahahahahah CSV porsche had gewoon een vooruitziende blik
Porsche had zwakkere knieen, bedoel je.
Ferrari doet het uit luxe, Porsche had geen keuze.
Is toch net anders.
03 aug 2017 16:53
wees er maar blij om CSV anders hadden we niets om over te praten
alleen misschien een beetje geklets van oude mannen over luchtkoelers of zoiets
03 aug 2017 17:01
Kunnen we eindeloos over doorgaan als het moet
03 aug 2017 17:52
Cazzo Super Veloce schreef:Porsche had zwakkere knieen, bedoel je.
Porsche had geen keuze.
Als de muur niet gevallen was, vraag ik me af of er ooit een Kjn gekomen was.
Werkloosheid in de vm. DDR en met een brok subsidie werd er een fabriek gebouwd
in Leipzig. Het VAG concern had nog een bouwtekeningetje op de plank liggen en
de Kjn was geboren.
03 aug 2017 18:08
Cazzo Super Veloce schreef:Ferrari doet het uit luxe
De reden is dat ze meer dan 10.000 F's per jaar willen verkopen. En waarom geen sportmodel erbij ontwikkelen om dat doel te halen? Omdat het gewoon om de knikkers gaat. Ze willen op een makkelijke manier verkoop verhogen en dus meer winst maken zonder hoge ontwikkelingskosten. Ze doen dus exact hetzelfde als Porsche alleen (nog) op kleinere schaal. Beiden hebben ze een top(sport)model. De California is de BoxSter van Ferrari, hun SUV is de Cayenne. Porsche verkoopt alleen veel beter. En de limo van Ferrari als tegenhanger van de Panamera komt ook nog wel.
Het gaat ook bij Rari alleen maar om geld
03 aug 2017 19:41
Henk965 schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Porsche had zwakkere knieen, bedoel je.
Porsche had geen keuze.
Als de muur niet gevallen was, vraag ik me af of er ooit een Kjn gekomen was.
Werkloosheid in de vm. DDR en met een brok subsidie werd er een fabriek gebouwd
in Leipzig. Het VAG concern had nog een bouwtekeningetje op de plank liggen en
de Kjn was geboren.
Ja en zonder WOII was die muur er nooit gekomen. Dus het is Hitlers schuld. Wat een jippie.
03 aug 2017 21:53
Oud nieuws. Project F16X lekte 1ste week van juli uit.
Sindsdien gaat de koers nog harder omhoog: >20% erbij in 4 weken.
De markt vindt een Ferrarisuf dus prima...
04 aug 2017 1:03
De nieuwe Kia Stinger wordt spannender.
04 aug 2017 5:06
Ik las anders in een ander topic dat je in heel veel landen niet met een Stinger mag rijden...
04 aug 2017 5:29
Daarom is het ook zo spannend.
04 aug 2017 7:21
mbembe schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Ferrari doet het uit luxe
De reden is dat ze meer dan 10.000 F's per jaar willen verkopen. En waarom geen sportmodel erbij ontwikkelen om dat doel te halen? Omdat het gewoon om de knikkers gaat. Ze willen op een makkelijke manier verkoop verhogen en dus meer winst maken zonder hoge ontwikkelingskosten. Ze doen dus exact hetzelfde als Porsche alleen (nog) op kleinere schaal. Beiden hebben ze een top(sport)model. De California is de BoxSter van Ferrari, hun SUV is de Cayenne. Porsche verkoopt alleen veel beter. En de limo van Ferrari als tegenhanger van de Panamera komt ook nog wel.
Het gaat ook bij Rari alleen maar om geld
Ja, uit luxe dus. Bij Porsche was het nodig om het bedrijf financieel weer gezond te maken.
Voor zover ik weet heeft Ferrari op financieel vlak geen enkel probleem. Ze willen gewoon wat meer
04 aug 2017 7:37
Bij Porsche inmiddels ook geen financiele zorgen meer begrijp ik...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.