13 dec 2017 14:09
13 dec 2017 14:45
13 dec 2017 14:48
13 dec 2017 16:52
havermanst schreef:Na 3 jaar restauratie stelt het Porsche Museum nu de oudste Porsche 911 die ze in bezit hebben voor, de 901 No 57]
14 dec 2017 7:50
14 dec 2017 8:27
14 dec 2017 8:39
14 dec 2017 9:00
14 dec 2017 9:33
Neppert schreef:Ik vind dat ze hem ongerestaureerd hadden moeten laten, net zo lang tot ze een nog oudere hadden gevonden.
14 dec 2017 10:17
Kheldar schreef:Denk je echt dat ze met zo iets gaan ‘sjoemelen’ om hem weer te restaureren? Dat heeft Porsche toch helemaal niet nodig.
14 dec 2017 10:40
Maarten schreef:Komt die Havermans hier eigenlijk wel eens iets anders doen dan zijn eigen site pluggen?
14 dec 2017 13:10
Kheldar schreef:Denk je echt dat ze met zo iets gaan ‘sjoemelen’ om hem weer te restaureren?
14 dec 2017 14:10
Anne 2.7 schreef:Even chargeren; als het belangrijkste deel van het chassis met chassisnummer nog origineel is, maar de rest volledig nieuw opgebouwd, spreek je dan nog van een oude auto?
Anne 2.7 schreef: Of heb je dan een nieuwe gebouwd naar oude specificaties?
14 dec 2017 21:41
14 dec 2017 21:56
15 dec 2017 14:08
15 dec 2017 14:49
15 dec 2017 16:41
15 dec 2017 17:01
15 dec 2017 18:46
15 dec 2017 23:17
16 dec 2017 10:58
Wing schreef:heel eerlijk vind ik dit soort herbouw niet bijzonder. Bij Porsche AG wordt alles wat oud is vervangen door Porsche. Feitelijk is bijna niks nog origineel. Het was ergens rond 2000 toen we met de Klassiek 911 club in Stuttgart waren geweest toen daar en 911 voor Seinfeld "gerestaureerd" werd. Ik meen dat het toen DM 300.000,- moest kosten die "restauratie". Ja, mensen betalen hier grof geld voor. Maar eentje die ongerestaureerd mooi of platina is heeft wat mij betreft meer charmes en zou voor mij meer waarde hebben.
16 dec 2017 20:03
16 dec 2017 21:55
Targa911S1967 schreef:Wing schreef:heel eerlijk vind ik dit soort herbouw niet bijzonder. Bij Porsche AG wordt alles wat oud is vervangen door Porsche. Feitelijk is bijna niks nog origineel. Het was ergens rond 2000 toen we met de Klassiek 911 club in Stuttgart waren geweest toen daar en 911 voor Seinfeld "gerestaureerd" werd. Ik meen dat het toen DM 300.000,- moest kosten die "restauratie". Ja, mensen betalen hier grof geld voor. Maar eentje die ongerestaureerd mooi of platina is heeft wat mij betreft meer charmes en zou voor mij meer waarde hebben.
+1....laat het S-je zo lang mogelijk in "ongerestaureerde-staat"....
17 dec 2017 11:42
mbembe schreef:Targa911S1967 schreef:Wing schreef:heel eerlijk vind ik dit soort herbouw niet bijzonder. Bij Porsche AG wordt alles wat oud is vervangen door Porsche. Feitelijk is bijna niks nog origineel. Het was ergens rond 2000 toen we met de Klassiek 911 club in Stuttgart waren geweest toen daar en 911 voor Seinfeld "gerestaureerd" werd. Ik meen dat het toen DM 300.000,- moest kosten die "restauratie". Ja, mensen betalen hier grof geld voor. Maar eentje die ongerestaureerd mooi of platina is heeft wat mij betreft meer charmes en zou voor mij meer waarde hebben.
+1....laat het S-je zo lang mogelijk in "ongerestaureerde-staat"....
Heb je deze gezien in 'originele staat'? Dat mag niet eens meer een auto heten
In veel gevallen met jullie eens maar in dit geval beter om te restaureren lijkt me