Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Chasing Classic cars

18 jan 2018 19:18

Nu op Discovery Chasing Classi Cars over R-gruppe Porsches etc. Val er net in geen idee of het wat is/wordt.

Re: Chasing Classic cars

18 jan 2018 19:25

:thumleft:

18 jan 2018 19:53

It’s all about the chase

22 jan 2018 22:21

Dit is het enige te pruimen autoprogramma op Discovery.

23 jan 2018 11:15

Ben ik niet met je eens. Al hou ik helemaal niet van Amerikaanse auto's vind ik FantomWorks toch echt wel een moi programma om na te kijken.
Wayne is gewoon een handelaar. die ook een beetje van auto's houd en hier heel goed gebruik van maakt

23 jan 2018 11:40

Dan heeft hij er wel veel voor iemand die een beetje van auto's houdt.....
Afbeelding

23 jan 2018 15:26

Ik zie toch ook voornamelijk een glimlach op zijn gezicht wanneer een veiling "out of the park" gaat en minder wanneer hij achter het stuur kruipt...
Wat niet wegneemt dat de wagens die erin voorbij komen vaak erg begeerlijk zijn en het daarom leuk kijken is.
Laatst bijgewerkt door Godspeed op 23 jan 2018 15:27, in totaal 1 keer bewerkt.

23 jan 2018 15:27

En hij heeft er waarschijnlijk nog veel meer verkocht, waarvan mensen zeiden "jij mag deze kopen omdat je zo'n liefhebber bent"

Natuurlijk is het een auto liefhebber, maar te vaak zie ik de handelaar in hem.

23 jan 2018 17:39

Heb ooit hier eens een onaardig stukje over Wayne - op basis van zijn programma's - getypt. Toen was er iemand hier die hem persoonlijk kende en daarover vertelde. Zie hem sindsdien met andere ogen. Is volgens mij zeker een liefhebber, ook gezien wat hij aangeboden krijgt en dan vervolgens in zijn eigen verzameling houdt. Wat hij weer financiert met autohandel. Zou mijn dag graag net zo vullen....
Plaats een reactie