Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
02 mei 2020 20:24
Voor mij was dit echt de top van auto sport:
https://youtu.be/zpzOf4-6GoE Maar ook veel te gevaarlijk. Heeeel veel PK's, een buizenframe en een tank vol met benzine. Meer was het niet.
02 mei 2020 22:23
Mooie beelden! Klopt mijn gevoel nou dat dit in die jaren echt bijna niet op tv was in NL? Ik heb echt het idee dat die beelden pas sinds Youtube geopenbaard worden in NL.
02 mei 2020 22:32
NOS heeft nooit iets gehad met mechanische sporten dus in die tijd was je aangewzen op Eurosport. Groep B en C waren voor mij de hoogtepunten van de autosport.
03 mei 2020 9:21
Ik dacht ook meteen aan Eurosport, maar dan heb je het al over de jaren ‘90 (start februari ‘89 en voor zo ver ik weet alleen in het VK), dus na Group B. Interessant dat al die investeringen in de fabrieksteams dus feitelijk voor de foto’s op maandagochtend in de dagbladen werden gedaan. Misschien ook daarom dat er in die tijd zoveel publiek op af kwam.
03 mei 2020 9:27
Maarten schreef:NOS heeft nooit iets gehad met mechanische sporten dus in die tijd was je aangewzen op Eurosport. Groep B en C waren voor mij de hoogtepunten van de autosport.
NPO NOS heeft sowieso een beperkte kijk op de (sport)wereld. Wel gave beelden
03 mei 2020 14:05
Binko schreef:Mooie beelden! Klopt mijn gevoel nou dat dit in die jaren echt bijna niet op tv was in NL? Ik heb echt het idee dat die beelden pas sinds Youtube geopenbaard worden in NL.
Idd, ik keek dit altijd op EuroSport. Samen met destijds Parijs-Dakar in Januari. De NOS had ik niet veel mee aangezien ik geen voetbal fan ben.
03 mei 2020 17:14
Mooie beelden inderdaad, keek vroeger ook zo veel mogelijk; Groep B was inderdaad extreem spectaculair en ook extreem gevaarlijk..en dat publiek ook...sjongejonge, eigenlijk een wonder dat er niet meer slachtoffers zijn gevallen