Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Best(s)eller: Taycan Sports Turismo

04 maart 2021 17:48

Al vaker, al dan niet gecamoufleerd, gezien, maar nu echt geïntroduceerd: Taycan Sports Turismo. Vanaf mei leverbaar.

78516

https://blog.porschecentrumrotterdam.nl/wereldpremiere-porsche-taycan-cross-turismo-de-allrounder-onder-de-elektrische-sportwagens/

Re: Best(s)eller: Taycan Sports Turismo

04 maart 2021 18:08

Ik snap dat de autofabrikanten mee moeten met de tijd om te overleven, maar een Porsche station wagon, Lamborghini en Ferrari die SUV's bouwen...ik vind het ergens gewoon een doodzonde.
Maar goed, smaken verschillen en er is duidelijk een markt voor, ik moest het gewoon even kwijt.

04 maart 2021 18:48

Ik vind hem er een stuk beter uitzien dan de "normale" Taycan. :thumleft:

Als ik in de markt zou zijn om een slordige €193.200) uit te geven aan een EV dan zou ik gaan kijken naar het topmodel de Taycan Turbo S Cross Turismo.

04 maart 2021 19:25

Vind ik ook, maar dat vond ik ook al van de Panamera Sport Turismo.

04 maart 2021 20:13

Ach, je moet evolueren om te overleven. Vind het wel een interessante auto... (checkt spaarpot)

04 maart 2021 21:31

outletvalve schreef:Ik vind hem er een stuk beter uitzien dan de "normale" Taycan. :thumleft:

Als ik in de markt zou zijn om een slordige €193.200) uit te geven aan een EV dan zou ik gaan kijken naar het topmodel de Taycan Turbo S Cross Turismo.

IDD, maar 2 ton voor zon ding, echt never nooit niet. Daar koop je zoveel leuke auto's voor.

04 maart 2021 22:00

De 'gewone 4' zit nog onder de ton hoor... :mrgreen:

04 maart 2021 22:46

outletvalve schreef:Ik vind hem er een stuk beter uitzien dan de "normale" Taycan. :thumleft:

Ik totaal niet, net zoals de Panamera. De Sport Turismo versie zie ik absoluut niet graag.
Terwijl ik de "gewone" versie echt subliem vind, die houdt echt nog de 911 lijnen aan.

05 maart 2021 9:25

Binko schreef:De 'gewone 4' zit nog onder de ton hoor... :mrgreen:

Tot je aan de optielijst begint...

05 maart 2021 11:55

Als je over een paar jaar een tweedehandsje koopt betaal je voor al die opties slechts zo'n 10% van wat ze in de folder moeten opbrengen... :wink:

05 maart 2021 13:35

Ik vind hem er even goed uitzien als de "normale" Taycan. Heb ik ook met de Panamera, ik zie beide versies graag.

05 maart 2021 21:32

Cazzo Super Veloce schreef:Tot je aan de optielijst begint...

Dat valt wel mee; voor 10K€ heb je aardig wat mooie opties (en je hoeft geen €3800 te betalen voor een sportuitlaat) :mrgreen:

18 mei 2021 21:22

ik vind em ook wel wat hebben.. mooier dat de normale taycan. En als je dat toch electrisch moet.. Ik zou er wel een keer in willen rijden

18 mei 2021 21:32

Enguess schreef:Ach, je moet evolueren om te overleven. Vind het wel een interessante auto... (checkt spaarpot)

Je had gelukkig nog wat muntjes in je spaarvarkentje gevonden...

19 mei 2021 6:38

Ja, en nu maar wachten... augustus, zeggen ze.

19 mei 2021 8:04

De topic titel zou toch "Taycan Cross Turismo" moeten zijn?

@Enguess: mss valt het wel mee; de levertijd van mijn Panamera ST is 2 verkort.

19 mei 2021 8:06

Uren? Dagen? Weken? Of maanden? ;-)

19 mei 2021 8:46

Enguess schreef:Ja, en nu maar wachten... augustus, zeggen ze.

Herkenbaar. De levering van mijn nieuwe speelgoedje liep ook wat vertraging op.
Wij zijn volgens mij hier bijna allemaal een beetje kleuter.
Je doet jezelf een speeltje cadeau en na het zetten van je handtekening wil je dat het liefst gisteren op je oprit.
Er is in de laatste veertig jaar bij mij wat dat betreft niet zoveel veranderd.
De prijs van het speelgoed is alleen wat hoger dan vroeger.
Nog even geduld. Misschien valt het mee en wordt de leverdatum inderdaad wat naar voren gehaald.
Sterkte!

19 mei 2021 9:57

Targa Floriaan schreef:Uren? Dagen? Weken? Of maanden? ;-)

weken

:thumleft:

19 mei 2021 11:27

Dank, een paar weken eerder zou leuk zijn!
Maar ja, met de wereldwijde halfgeleidercrisis houd ik juist rekening met vertraging......

19 mei 2021 11:36

Krijg de nieuwe Toyota bus geleverd met een simpel stuur ipv allerlei bedieningsknoppen.
De keuze was dat accepteren of een levertijd 3-4 maanden later...

19 mei 2021 11:53

Bij een Toyota bus zou ik hopen dat de levering met een jaar of tien vertraagd zou zijn... :twisted:

Maar ik wil je natuurlijk niet beledigen hoor Paul, ik hou ook van jou.... :^:

19 mei 2021 13:01

Moet je niet weer eens aan het werk Ewout? Je begint wat recalcitrant te worden (maar dat zal in de afgelopen 40 jaar ook wel niet zijn veranderd :mrgreen: :mrgreen: )

19 mei 2021 13:08

Gisteren alweer de tweede werkdag, er viel godzijdank wat uit zodat ik uiteindelijk om 17:00 klaar was. Van 8:00 tot 17:00 uur is voor mij op de dinsdag nog geen hele werkdag maar het is een begin. Ook op het fietsje heen en weer. Beetje langzamer dan anders maar op de fiets is op de fiets.
Vandaag een rustdag. Paar zakelijke dingetjes per mail. Beetje spammen op het forum en ff lekker koken vanavond. Komt goed.
Wijntje smaakt ook alweer dus we zijn best blij. :wink:

19 mei 2021 15:03

Targa Floriaan schreef:Moet je niet weer eens aan het werk Ewout? Je begint wat recalcitrant te worden (maar dat zal in de afgelopen 40 jaar ook wel niet zijn veranderd :mrgreen: :mrgreen: )

Nog gefeliciteerd trouwens! :ba: :cheers:
Ik scrolde net naar onderen en zag het staan.
Jij wordt er ook niet jonger op. :mrgreen:
Plaats een reactie