Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
22 mei 2021 23:43
Editorial over een droomhuis, bij Luzern, gebouwd om een verzameling Porsches te huisvesten.
Voor wie het leuk vindt te lezen.
https://www.classicdriver.com/en/article/classic-life/step-inside-swiss-dream-villa-discover-perfect-porsche-garage
23 mei 2021 7:32
Hij heeft een prachtige collectie. Van binnen is het huis ook mooi ontworpen. Ik hou zelf ook wel van een beetje apart. Al dat beton van buiten vind ik wat minder.
Ik schat zo in dat hij wel meer verdient dan ik....
23 mei 2021 12:23
Geld verdient in de financiële wereld.
23 mei 2021 12:28
Gezondheidszorg is hard voor weinig....
23 mei 2021 12:34
Hard werken en te weinig verdienen.
Tussenwoning
Geen crypto’s
Geen Porsche.
23 mei 2021 13:06
Daarom ben ik destijds begonnen met investeren.
Nu op mijn 47ste wel vrijstaand en Porsche.
23 mei 2021 20:54
Beiden in gezondheidszorg Ewout en RS-R?
24 mei 2021 7:45
Yep. Allebei gezondheidszorg
24 mei 2021 7:46
RS-R schreef:Hard werken en te weinig verdienen.
Tussenwoning
Geen crypto’s
Geen Porsche.
Wij klappen voor de zorg. Je hebt het maar zwaar
24 mei 2021 7:52
Zit deels ook in karakter, niet alleen inkomen/sector.
Hier financiële sector (nog wel...), maar risico-avers en dus 'alleen maar' een ruime tussenwoning met garage (en losse garagebox in de buurt).
24 mei 2021 10:03
horn schreef:RS-R schreef:Hard werken en te weinig verdienen.
Tussenwoning
Geen crypto’s
Geen Porsche.
Wij klappen voor de zorg. Je hebt het maar zwaar
24 mei 2021 11:46
Mooi om te lezen, medezorgverleners en liefhebbers op het forum.
24 mei 2021 12:32
CRB schreef:Mooi om te lezen, medezorgverleners en liefhebbers op het forum.
24 mei 2021 12:40
Ik zit hier op mijn antieke IPhone en probeer een duimpje te geven , lukt natuurlijk niet, bedoel het goed.
24 mei 2021 13:22
Ken je die codes nou nog niet uit je hoofd?
24 mei 2021 15:44
Kostte Ewout eerst 2 Porsches om z’n vrijstaande huis van het roze te ontdoen. Gelukkig heeft hij een monopoly op de verhuur van appartementen in ons dorp, dus een plakje kaas kan nog wel op de boterham
24 mei 2021 16:06
On topic: ik vind het een waanzinnig gaaf huis trouwens.
24 mei 2021 16:20
Thnx Horn, het topic waren we ondertussen uit het oog verloren ja.
Zulke reportages zien we niet vaak van huizen in ons land.
24 mei 2021 19:25
Is ook te zien op Netflix voor de liefhebbers in de Zwitserland versie van 'The world's most extraordinary homes'.
Komen juweeltjes voorbij in die serie.
24 mei 2021 21:44
Zag het in het artikel idd
24 mei 2021 22:34
3AE '99 schreef:Is ook te zien op Netflix voor de liefhebbers in de Zwitserland versie van 'The world's most extraordinary homes'.
Komen juweeltjes voorbij in die serie.
Idd, het artikel had het vermeld. Net eens bekeken.
Echt een zalig huis. Niet echt 'huiselijk', maar wel super mooi en ik zou er perfect in kunnen wonen.
Zeker met zo'n uitzicht, ik ben in het verleden al verliefd geworden op de omgeving rond dat meer.
Dat is gewoon een droom om zo'n huis te hebben met zo'n uitzicht.
Ongelofelijk staaltje architectuur ook. Ik mag er niet aan denken hoe kostelijk het niet moet zijn om een huis te hebben die in zo'n bergwand zit.
24 mei 2021 22:37
Ik vind vooral die enorme glaspartijen (uit één stuk) naar verschillende richtingen mooi. Heb het Netflix stuk ook net gekeken. Keuken en eetkamer viel me erg tegen. Slaapkamer eigenlijk ook wel. Huis en garage erg mooi. Inrichting niet mijn smaak.
25 mei 2021 0:32
Wat zou dat kosten?
Ik heb wel eens naar huizen gekeken in het ski gebied in Zwitserland waar wij elk jaar komen.
Een beetje mooi chalet met zo’n prachtig uitzicht aan de piste was al snel 2 miljoen euro’s.
Heb ik even aan mijn neus voorbij laten gaan, slik ...
Wat moet dit dan wel niet kosten?!
Misschien staat het erbij, ik heb niet goed gelezen....,
25 mei 2021 8:21
Toch aardig van Enguess om ons even in z'n huis te laten rondkijken
25 mei 2021 8:23
Ewout schreef:Een beetje mooi chalet met zo’n prachtig uitzicht aan de piste was al snel 2 miljoen euro’s.
Hoeveel was het voor de locatie alleen?
Want ik denk dat de bouw zelf ook nog eens een fortuintje kost, naast de locatie. En dat dan vermoedelijk aan de lonen van Zwitserse arbeiders
.
Ik weet niet of ik ooit daar een huis/chalet zou kopen (tenzij ik de lotto win en toch geld op overschot heb
), want dan ben je ook weer 'verplicht' om daar regelmatig naartoe te moeten gaan.
Mijn grootouders hebben ook lang zitten twijfelen om in Zwitserland iets te kopen, maar zij waren verliefd op heel Zwitserland en niet op 1 specifieke plaats.
Laatst bijgewerkt door
dobbelsteen op 25 mei 2021 8:24, in totaal 1 keer bewerkt.