Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Snelweg van Porsche-drama aangepakt

05 apr 2023 14:45

Kennelijk wordt de middenberm nu aangepakt om het water daar beter af te voeren.Helaas te laat :(

Re: Snelweg van Porsche-drama aangepakt

05 apr 2023 14:46

Als het kalf verdronken is...

05 apr 2023 15:53

Helaas wel :cry:

05 apr 2023 21:04

Zo werd t bochtje waar ik met de Targa achterstevoren ging ook binnen 2 weken nieuw geasfalteerd, hoewel er volgens de wegbeheerder niks mis mee was. Gelet op alle bandensporen daar, was ik niet de eerste.
Triest dat ze die weg nu pas aanpakken...

05 apr 2023 21:22

Verzekeringskwestie ? Of voelen ze de bui hangen ?

06 apr 2023 8:47

Zal vast met aansprakelijkheid te maken hebben. Ook al had het geregend: van een weg zonder snelheidsbeperking mag je op zn minst verwachten dat je er bij regen met normale snelheid veilig kunt rijden.

06 apr 2023 9:47

Steady Eddy schreef:Verzekeringskwestie ? Of voelen ze de bui hangen ?

Dat dus!

06 apr 2023 9:55

Targa Floriaan schreef:Zal vast met aansprakelijkheid te maken hebben. Ook al had het geregend: van een weg zonder snelheidsbeperking mag je op zn minst verwachten dat je er bij regen met normale snelheid veilig kunt rijden.

Op dat stuk geldt sinds het opnieuw asfalteren vorig jaar wel een snelheidsbeperking

06 apr 2023 10:09

MarcoB schreef:
Op dat stuk geldt sinds het opnieuw asfalteren vorig jaar wel een snelheidsbeperking

Nope, ligt op mijn dagelijkse route....
Is even geweest na het hernieuwd asfalteren, maar het vermogen van je auto en de drukte / het weer ter plaatse is al weer een paar maanden de enige beperking voor je snelheid.

06 apr 2023 10:37

Volgens mij zag ik daar vorige week nog een bord 120 km/u. Rij er komend weekend weer, zal nog eens opletten :thumleft:

12 apr 2023 11:24

Er zijn nu, als eerste aanpassing, borden geplaatst met een snelheidsbeperking van 120 km/u bij nasse (nat wegdek).
Plaats een reactie