Kopen want het is een koopje...... Bedrag aftikken en vanuit de verborgen ruimten de pillen en poeders die je vindt terug op de markt gooien en de kosten zijn er uit.
Auto is lang bij Haaglanden in onderhoud geweest en de eigenaar heeft vorig jaar een trekhaak onder de auto laten maken. Geen idee of die er nog onder zit..
PORSCHE 911 CARRERA 2 CABRIOLET AUTOMATIC U9 22-RS-RN
Massa rijklaar 1445 kg Massa ledig voertuig 1345 kg Technische max. massa voertuig 1720 kg Toegestane max. massa voertuig 1720 kg Aanhangwagen geremd 1200 kg Aanhangwagen ongeremd 500 kg
Hou op over Autoblog. Toen ik meerdere keren kritisch onder een artikel reageerde over de gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal door de "journalist" in kwestie kreeg ik een permaban. Om nog maar te zwijgen van het verborgen script in hun pagina's om het aantal pageviews kunstmatig op te krikken voor de adverteerders. Ik kijk er nog wel op, maar de kwaliteit is de laatste jaren met grote sprongen achteruitgehold. Zit totaal geen kritische eindredactie meer op, gaat alleen maar om advertentie-inkomsten. /rant
Off-topic: Iedereen maakt (taal)fouten, ik -als rechtgeaarde taalnazi- ook. Dat is ook niet erg. Maar laat iemand anders je tekst dan controleren... Zo veel tijd kost dat niet.