Wellicht heeft sommigen van jullie het al opgemerkt, maar Ik ben de afgelopen maanden druk bezig geweest met het ontwikkelen van mijn eigen Roadtrip-platform -
RoadtripTribes. Dit platform, bestaande uit een website/planner en app, is bedoeld om groepen mensen te helpen bij het plannen en rijden van hun roadtrips.
Ik heb hier, samen met mijn development team en testers, enorm veel tijd en moeite in gestoken, en we zijn eindelijk klaar om te beginnen met beta-testen.
Wat houdt RoadtripTribes in?
- Met mijn
planner kun je je roadtrip plannen. Je kunt POI's gebruiken, maar ook GPX-bestanden importeren en aan elkaar lassen. Dat is uniek aan Roadtriptribes.
- Nadat je een roadtrip hebt ontworpen, kun je mensen uitnodigen om mee te doen. Zodra ze de uitnodiging hebben geaccepteerd, ontvangen ze automatisch de route op hun mobile devices.
- Tijdens het rijden/navigeren met de
app, bieden we een Walkie-Talkie functie waarmee je in contact kunt blijven met elkaar.
- Iedereen in een Roadtrip Tribe volgt altijd dezelfde route; er is geen dynamische navigatie. Als je per ongeluk verkeerd rijdt, zal de navigatie je weer op de juiste route brengen.
Als er een fout in de route zit of als je een afgesloten of verboden weg tegen komt, heeft de leider van de groep de mogelijkheid om een omleiding aan te vragen. Deze omleiding wordt automatisch naar alle apparaten van de deelnemers gestuurd.
- De leider kan ook de leiderschap overdragen in de groep, dat is wel zo prettig als je niet continu voorop willen rijden.
Op deze manier verminderen we de stress van gezamenlijke autoritten, niemand raakt de weg kwijt en maken we het gezelliger en leuker.
Ik will jullie uitnodigen met mijn app aan de slag te gaan, het is geheel gratis, en als jullie feedback hebben ontvang ik het graag op
roadtripfrustrations roadtriptribes.comDank jullie wel en ik wens jullie veel rijplezier