Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Porsche/Puma turbo sneakers: gaan die lopen?

22 aug 2024 16:13

Afbeelding

29 februari brengen Puma en Porsche een serie sneakers uit die, naar mijn bescheiden mening in tegenstelling tot de meeste creaties van de combi, nu eens niet heel ondraagbaar zijn. Aanleiding is 50 jaar 911 turbo en dat thema komt best wel terug. Dus je moet er wel mee durven lopen: 'turbo' op je schoenen als je persoonlijke tempo dat thema misschien niet helemaal reflecteert.

Maar 169 euro voor een paar originele sneakers waar op de zaak zeker niet iedereen mee loopt, is nog niet zo verkeerd. En een bepaalde kleur is ook nog eens exclusief voor Nederland. Gemini Blue is de kleur waar de eerste 930 in Nederland in is geleverd. De vraag is dus... gaan die sneakers een beetje lopen?

https://nieuws.porsche.nl/porsche-nederland-ontwerpt-gelimiteerde-sneaker-voor-50-jaar-turbo

Re: Porsche/Puma turbo sneakers: gaan die lopen?

22 aug 2024 16:26

Ik denk dat je dat vrij makkelijk kunt vaststellen door eens op een ander paar Puma's met soortgelijke vorm zool te lopen. De accenten worden natuurlijk wel speciaal ontworpen, de "schoen techniek" niet lijkt me (niet lonend bij zo'n kleine oplage) ...

23 aug 2024 19:50

Grappig idee, maar snap niet waarom het Turbo logo niet volledig is ingestanst. Ziet er nogal knullig uit. Zou Puma maar 2/3 van de royalties aan Porsche hebben betaald? :mrgreen:

29 aug 2024 21:00

Binnen “no time” in de gangbare maten uitverkocht. Heb via Pcg een paar kunnen bestellen

29 aug 2024 21:36

Precies wat je verwacht inderdaad. Veel wandelplezier…!

30 aug 2024 8:27

169 euro is voor een paar sneakers natuurlijk ook geen geld. Ben zelfs nog een beetje verbaasd dat er nog te koop zijn.
Voor iemand welke geïnteresseerd is is dit de directe link: https://www.porsche-shop.nl/lifestyle/c ... org=302625

30 aug 2024 10:32

Inderdaad, alle gangbare maten al direct uitverkocht. Het is dus vooral een marketingstunt ("Beperkte oplage! KOOP NU! OP=OP"), want als het om omzet ging, dan waren ze natuurlijk gewoon nog te bestellen. Maar we weten allemaal dat Porsche heel goed is in "special editions", dus ergens verbaast het me niet.

30 aug 2024 11:01

wel lelijk

30 aug 2024 11:50

Roept nul begeerte op. Kan ik die 169 gelukkig aan iets leukers uitgeven

30 aug 2024 12:25

Staan ze al op marktplaats voor het dubbele? Was de vorige keer ook zo. Maakt ze natuurlijk niet ineens wel mooi

30 aug 2024 17:09

Heb geen Porsche turbo, dus ook geen schoentjes voor mij ;-)

30 aug 2024 17:24

Moeten ze wel afgesleten zijn van grof pedaalwerk, anders beetje als snel motorpak zonder krasje op de kniezones.. :mrgreen: :mrgreen:

30 aug 2024 20:00

Ik heb ze besteld, ook de oranje paar van enkele jaren pronken nog mooi in hun doos bij de rest van mijn memorabilia :ba:

30 aug 2024 20:36

Ik loop gewoon af en toe op die oranje rs schoenen. 1 euro per stap afschrijving. :-)
Plaats een reactie