Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Medewerking aan film: "100 Porsches and me?"

10 maart 2006 8:15

Zojuist ontvangen bericht van Elfertreff;

Een ieder in Duitsland (únd im Ausland!) met een mooi Porsche verhaal en dito auto wordt gevraagd of men medewerking wil verlenen aan de tot standkoming van een film.

Alle geïnteresseerden kan ik aanbevelen om op Elfertreff dit topic te bekijken.

Rechtstreeks naar de website over de film kan natuurlijk óók, en je kunt jezelf via die weg registreren hiervoor; http://www.100porschesandme.com/

Veel succes!

Leuke trailer trouwens.

10 maart 2006 9:39

Interessant project. Film wil ik wel in de collectie. Ik vrees alleen dat mijn 968 niet interessant genoeg is...

10 maart 2006 10:40

Lijkt me inderdaad wel interessant. Maar de geschiedenis: 'nou ja, heb m'n 964 een half jaar geleden gekocht bij een particulier in Zeeland , en ik rij er nu een half jaar in, en behalve een paar startproblemen gaat alles goed' lijkt me ook niet interessant genoeg voor de film. :wink: Jammer...

10 maart 2006 11:10

Ik denk dat ik de film voor de vrouwen wel wat interresanten kan maken, met m'n looks. Wordt het tenminste niet zo,n heinz film. :lol: :lol:

10 maart 2006 11:43

red devil schreef:Ik denk dat ik de film voor de vrouwen wel wat interresanten kan maken, met m'n looks.

Nieuwsgierig geworden kijk ik in je album (waar trouwens geen smoelen-foto instaat om die branie te onderschrijven :wink: ) maar valt me op dat je zo'n enorm grote spoiler op je 930 hebt. Is dat een standaard Turbo spoiler? Hij ziet er zo groot uit nl. :?

10 maart 2006 11:54

Ik zelf heb een six pack. 8)

10 maart 2006 13:33

Keuk initiatief , maar ik vrees zoals Ruffie zegt dat het waarschijnlijk minstens een elver moet zijn.
De filmwil ik zeker hebben :wink:

10 maart 2006 14:32

red devil schreef:Ik zelf heb een six pack. 8)

ik zelf heb wel 3 six pack.1 in de koelkast,en 2 in de kelder
Laatst bijgewerkt door André op 10 maart 2006 21:26, in totaal 1 keer bewerkt.

10 maart 2006 14:43

Stoefers :lol: :lol: :lol:

10 maart 2006 15:04

In de goeie ouwe tijd deden ze t gewoon zo, scheelt een hoop situps :P

Afbeelding

10 maart 2006 21:23

patrick911 schreef:... maar valt me op dat je zo'n enorm grote spoiler op je 930 hebt. Is dat een standaard Turbo spoiler? Hij ziet er zo groot uit nl. :?

Compensatie... :twisted: :lol:

Horn - ook sixpack - maar goed geisoleerd verpakt :mrgreen:

10 maart 2006 23:05

patrick911 schreef:[ maar valt me op dat je zo'n enorm grote spoiler op je 930 hebt. Is dat een standaard Turbo spoiler? Hij ziet er zo groot uit nl. :?

Is gewoon standaard taartschep van de blokker. :lol:
Plaats een reactie