Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Goede Tip

22 maart 2006 15:51

Ik heb vandaag een goede hint gekregen die iedereen van hier te pas kan komen.
Wilje je gratis website hebben waar je zonder kosten en verplichtingen al je foto's kan neerzeten die je gemaakt hebt tot 128MB , schrijf jullie dan [url]HIER[/url] in. Ik ben al volop bezig om mijn Site een beetje op te vullen inclusief almijn gemaakte fotootjes van Teteringen
Kijk maar hier

22 maart 2006 17:13

Veeeeeeeeeeeeery Interesting :wink:

22 maart 2006 21:48

Leuk man! Thanx :!:

25 maart 2006 18:57

Ziet er netjes uit Koen :!:

25 maart 2006 19:09

Het gaat er niet zo zeer om hoe ik het invul , maar dat jullie ook gratis een site kunnen maken waarin jullie 128mb aan fotootjes van je eigen wagen(s) of uitstappen in leuke albummetjes kunnen aanmaken.
Leuk om te verlinken naar dit Forum :wink:

26 maart 2006 10:23

911-lover schreef:te verlinken :wink:

Als je het maar niet verder vertelt. :wink:

26 maart 2006 10:51

verschil Magix - Msn space

Ik heb even zitten kijken maar bij MSN space kan ik geen maximale opslagruimte vinden zo snel. Terwijl dat bij Magix gelimiteerd is tot 128 mb.

Alleen de opmaak is wat frisser als bij MSN space, verder zie ik geen voordelen bij Magix

26 maart 2006 21:06

Bij MSN heb je maximaal 30 MB.
Wat ik nu wel gemerkt heb bij Magix is dat je wel een maximum limiet van 128MB hebt , maar met een maand upload limiet van 20 MB (die ik nu al bereikt heb) :cry:
Deze limet heb je natuurlijk niet als je betaald (wat ik niet van plan ben)
Ik moet dus even 27 daagjes wachten alvorens ik er nieuwe fotootjes kan uploaden. (dus zal ik alles maar tot dan op mijn tweede space zetten) :wink:
Ook worden de foto's bij MSN automatisch geresised terwijl bij Magix niet. Dat heeft dan weer het voordeel dat je bij Magix een betere resolutie hebt van de afbeeldingen.
Ook kan je bij Magix filmpjes of muziek uploaden wat bij MSN niet lukt (tenzij je muziek of filmpjes tegen betaling er op zet)

26 maart 2006 21:43

ok koen,

duidelijk. Kon ik zo snel niet vinden dat maximum van 30 mb

24 apr 2006 16:37

Mijn maandje wachten voor ik terug foto's kon uploaden is vandaag afgelopen.
Ik heb dan terug de site ge-updat

klikkerdeklik

22 mei 2006 15:18

En weer fotootjes kunnen plaatsen sinds de tweede maandelijkse wachttijd.

Hier zijn ze

30 mei 2006 17:37

http://www.webshots.com zou ik zeggen. is een max van 200 foto's geloof ik maar geen datalimiet dus kun je foto's in goeie kwaliteit plaatsen :)
Plaats een reactie