Switch to full style
Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

hotlinken (op het net) naar mijn forumalbum

01 jul 2006 20:34

ik probeerde even ergens op het web te hotlinken naar een foto in mijn forum album, maar dat lukt niet :oops:

Kan het zijn dat hotlinken naar mijn album niet is toegestaan ?? ( of doe ik wat verkeerd?)

Re: hotlinken (op het net) naar mijn forumalbum

01 jul 2006 20:41

outletvalve schreef:Kan het zijn dat hotlinken naar mijn album niet is toegestaan ?? ( of doe ik wat verkeerd?)

ja. nee.

technische info bij PaSCal. :wink:

:salut:

01 jul 2006 21:12

Afbeeldingen uit een Personal Gallery zijn alleen zichtbaar als je bent ingelogd. :idea:
Het elders tonen van afbeeldingen uit een Personal Gallery m.b.v. een link is dus ook niet mogelijk. :wink:

01 jul 2006 22:47

duidelijk, bedankt voor de antwoorden!

Maar hotlinken naar een algemeen album gaat dus ook niet :!:

01 jul 2006 23:49

outletvalve schreef:Maar hotlinken naar een algemeen album gaat dus ook niet :!:

Dit komt door een optie (hotlinkprevention) die we aan hebben gezet. Dit om o.a. te voorkomen dat het hier een plaatjesserver wordt. Een tijd geleden hebben we het geval gehad dat een Russische Porsche-site een aantal links naar "porsche-babes" van Porscheforum had geplaatst... dat ging erg rap... :shock: Hahahaha... ik dacht :scratch: wat hebben we nu aan onze kont hangen.. :cheesy:

22 maart 2007 17:05

Schop

enige kans dat hotlinken ooit weer aangezet wordt ?

23 maart 2007 15:12

Neen :twisted: :wink: :lol:

Even HIER je persoonlijke foto's uploaden. Doe ik ook .
Goed en volledig gratis . :wink:
Plaats een reactie