Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
Relax man, misschien moet je "een andere mening" niet verwarren met "negativiteit"
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
17 okt 2015 22:01 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
Ja maar t alfaforum is zo saaaaaai
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
17 okt 2015 22:02 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
Op zich is er niets mis met een andere mening, alleen lijk jij altijd een andere mening te hebben. Dat kan op zich maar het gaat op een gegeven moment op trollen lijken
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
17 okt 2015 22:19 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
natuurlijk heeft CSV zijn eigen mening ,maar die heb ik ook (vind bv een groen interieur niet zo heel mooi)
|
18 okt 2015 9:26 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
back ontopic dan maar weer Wat een ultieme stuurmachine moet dit zijn! hebbe, hebbe, hebbe
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
18 okt 2015 10:14 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
De GT4 CS is niet streetlegal begreep ik uit betrouwbare bron!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
18 okt 2015 10:24 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
Laatste woord: Misschien moet je "bovengemiddeld kritisch" niet verwarren met "trollen". Maar ja, nuance is niet je fort he Maarten
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
18 okt 2015 10:51 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
Ik ben gelukkig niet de enige die het zo interpreteert, zal vast aan ons liggen Maarten
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
18 okt 2015 11:56 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
Hallo BACK ON TOPIC graag
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
18 okt 2015 12:16 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
nou doe mij maar zo'n GT4 Clubsport. echt top dat deze alleen met PDK wordt uitgegeven, beter is er gewoon niet zo beter?
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
19 okt 2015 16:50 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
Gelukkig: het gaat weer over een GT4 CS ( en niet over een GT4 CSV)
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
19 okt 2015 19:32 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
Mijn volgende Porsche heeft PDK. De beste manuele automaat
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
19 okt 2015 20:11 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
Nou doe mij maar geen GT4 Clubsport. echt hamlappen dat deze alleen met PDK wordt uitgegeven, gemiste kans
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
20 okt 2015 9:36 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
Dus van luftie naar watergekoeld en van handgeschakeld naar automaat... Je wordt wordt een dagje ouder he
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
20 okt 2015 9:37 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
Inderdaad, heb ook zoiets vernomen. De GT4 CS zou in verschillende landen niet streetlegal zijn... Zonde.
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
20 okt 2015 10:06 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
Voor op straat is een "gewone GT4" al overkill. Met een CS heb je daar niet zo veel te zoeken. Voor op het circuit wel een lekker ding, en zonder BTW/BPM (als je kunt leven met de automaat)
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
20 okt 2015 10:53 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
+1 En was vroeger met de 964 RS NGT ook zo, op sommige markten was hij wel straatlegaal maar elders niet...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
20 okt 2015 10:59 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
ouder maar ook verstandiger
|
20 okt 2015 13:25 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
ouder en gaat met z'n tijd mee nu nog een Cayman GT4 Ivo!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
21 okt 2015 12:57 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
Dan wordt de volgende een Cayenne, fijne hoge instap
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
21 okt 2015 13:20 |
|
|
Bertjan
2008 987 Cayman SVeluwe
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
Onder de streep vind ik het jammer dat er steeds minder de KEUZE wordt geboden. In dit topic blijkt al wel weer dat er voor beide animo is. Waarom dan niet allebei aanbieden. Het geeft mogelijk aan dat deze echt alleen bedoeld is om mee te racen want dan telt elke 0,1 seconde en wil je gewoon als eerste over de streep. Als "straatgebruiker" moet je het dan misschien gewoon bij de normale GT4 houden. Voor de doeleinden waar ik mijn fun-auto voor gebruik zou ik echter nog steeds altijd voor de handbak gaan. Ja, PDK gaat sneller en is makkelijker. Maar ik wil voldoening en plezier. Strijken en stofzuigen zou van mij makkelijker en sneller mogen, schakelen hoeft dat niet per se, dat doe ik voor de lol Behalve in de file. Maar daar koop je je fun-auto ook niet voor. Zou ik gaan racen dan wil ik winnen en wil je deze ClubSport in de snelste specs (dus PDK). Overigens (gevaarlijk vergelijk, maar heb nou eenmaal geen echte ervaringen) gebaseerd op SIM-racers, de snelheid van moderne supercars ligt tegenwoordig zo achterlijk hoog dat je wel PDK nodig hebt om soepel te kunnen rijden/racen met dat potentieel. Ik heb al wel langer vraagtekens bij de bruikbaarheid van dit potentieel op de straat. Dan liever een iets langzamere auto incl tijd voor zelf schakelen met alle bijbehorende beleving. Ik moet zeggen dat ik me dan ook wel een ouwe jippie voel en of het nu vooruitgang is of niet, desondanks wil ik wel graag blijven kiezen tussen zelluf of pdk. Maar goed, ik ben ook zo iemand die nogal principieel en/of conservatief vast blijft houden aan bepaalde andere historische gegevens. Bv iets met Porsche en SUV's/diesels, BMW en voorwielaandrijving of ///M-labels op SUV's, etc. Hoop oprecht dat bv Ferrari en Mclaren "gewoon" pure sportwagenmerken blijven al dan niet met mogelijk een 4-zitter oid. Maar wellicht is dat ook achterhaald en ouderwets... Onder de streep voor mij dus graag een gewone GT4, in het kader van je moet iets te dromen houden
_________________________________________ Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER
|
21 okt 2015 14:26 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: onderweg Cayman GT4 ClubSport
hear hear
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
21 okt 2015 14:45 |
|
|