Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 6:43

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
verwijderd door TS 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: verwijderd door TS
Marquez93 schreef:
Er zijn er hier een paar die kennelijk moeite hebben met het fenomeen internet, vrije toegang tot en uitwisseling van info, auteursrechten etc. Uiteraard hebben jullie voor alle MP3-tjes die jullie in bezit hebben keurig afgetikt.

Internet ............ingewikkelde materie, wat mag erop worden gezet, wat eraf worden gehaald, wat mag er vervolgens wel of juist niet mee gedaan worden? wie bepaald dat??

Ach eigenwijs is ook wijs hè? Maar mooi om te zien dat je er kennelijk niks van snapt
en dat het vooral anderen zijn die moeite ergens mee zouden hebben. (het vrije internet laat me niet lachen)

Kennelijk hebben we hier te maken met een grote internet expert.
Had het dan lekker laten staan als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk.

Laatst bijgewerkt door MarkS op 14 feb 2016 23:07, in totaal 2 keer bewerkt.

14 feb 2016 23:02
Profiel
Het is groen :mrgreen: en zit in de kerk
:popcorn:

14 feb 2016 23:04
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Ik hoop dat de grappen wel van jezelf zijn en niet gekopieerd van ... volle zalen ga je er niet mee trekken ...

:cry: :mrgreen:

15 feb 2016 0:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Escaleert weer eens lekker hier. Ik denk dat de bedoeling van de TS helemaal niet verkeerd was. Niet zo over nagedacht als anderen dat doen. Ik denk dat ie uiteindelijk keurig heeft gehandeld door de link te verwijderen. En dan zou ik zeggen dat het goed is zo, toch? Er eindeloos over doorgaan is niet nodig.

En, ik kan me niet voorstellen dat niemand van diegenen die kritiek leverden niet ooit eens iets van het internet hebben afgeplukt waar intellectueel eigendom op rustte. Klein voorbeeld: hoeveel foto's van anderen worden hier wel niet gepost? Zie het topic: beroemdheden met hun Porsche. Schending IE all over the place en zo zijn er nog veel meer topics te noemen. Maar goed: iets met de splinter bij de ander in het oog zien, en de balk voor het eigen hoofd niet....

15 feb 2016 0:15
Profiel
+1
+1
+1
+1
+1
:res:

15 feb 2016 0:21
PorscheForum Junkie
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 feb 2016 0:22
Profiel
Vandaar ook mijn eerste reactie

MarkS schreef:
Hoe goedbedoeld ook, kan me niet voorstellen dat ze bij RSPM hier blij mee zijn ...

Als topic starter dan vervolgens met een heel verhaal komt dat de rest het vooral verkeerd ziet, hij z'n post verwijdert om verdere discussie te voorkomen en dat we vast allemaal ook mp3'tjes illegaal downloaden we hier niks van mogen zeggen ... Kom op zeg, hoe oud zijn we precies. Je mag hier ook best wel eens toegeven dat je misschien niet helemaal goed zit zonder het issue bij anderen in de schoenen te willen schuiven.

Maar je hebt gelijk dat er al genoeg over gepost is. Ik kap ermee. Ga lekker een filmpje kijken, nee geen torrent maar gewoon via Netflix. :wink:

15 feb 2016 0:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Ook wij hebben Netflix (en op z'n tijd een filmpje via een torrentsite....). Werkt allemaal prima.

15 feb 2016 0:24
Profiel
Dank Geert, ik trakteer je op een drankje als ik je tegenkom, MarkS (Marquez??) trouwens ook. No hard feelings toch :?: :drive: :popcorn:

15 feb 2016 0:41
Nope. :thumleft: Fijne avond heren.

15 feb 2016 0:43
Profiel
Ben ik heel blij mee :ba:
Enjoy the movie :D

15 feb 2016 0:45
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Gatverdamme, wat een klef gedoe ineens... Zeker Valentijnsdag. :twisted: :mrgreen:

15 feb 2016 0:47
Profiel
Moderator
PF #57
ja, of een beurt nodig...

15 feb 2016 0:49
Profiel
Yezzz : :ba: :ba: :ba:
:wink: :wink:
Dank voor het medeleven, ook jullie hebben een drankje verdient, bij deze dan :cheers:

15 feb 2016 0:56
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2