Auteur |
Bericht |
dirk l
|
Porscheforum.be
Weet iemand wat er met het Belgische Porscheforum aan de hand is ? Sinds gisteren niet bereikbaar
_________________________________________ I's all about passion
|
27 nov 2017 22:27 |
|
|
Marcel1967
Almere
|
Re: Porscheforum.be
Gesloten voor onderhoud werd mij gemeld door de beheerder
_________________________________________ www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl Speciale Forumprijzen, pb voor meer info
|
27 nov 2017 22:44 |
|
|
hendrik914
924S M755Leieland
|
Er waren plannen om binnenkort het forum helemaal op te waarderen, maar dit is redelijk onverwacht toch, gewoon een foutmelding.
_________________________________________ 924S M755 "Sportliches Sondermodell" 914-4 1,7 L Weber
|
27 nov 2017 22:59 |
|
|
dirk l
|
|
28 nov 2017 1:30 |
|
|
Donckie
België
|
Aangekondigd onderhoud. Zie maar op hun FB pagina.
_________________________________________ Passion, Perfectionism, Performance...Porsche
|
28 nov 2017 7:58 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
|
28 nov 2017 8:28 |
|
|
Mart WTL
|
Er is na de commotie van afgelopen week zoveel gedoneerd, dat ze gelijk aan het verbouwen zijn gegaan ...
_________________________________________ 'Life is what you make it!'
|
28 nov 2017 10:26 |
|
|
MY00
Cayman S
|
De performance is meer van een trabant dan van een Porsche. Op dit moment tenminste
_________________________________________ Mvg,
René
|
28 nov 2017 10:35 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Commotie? Iemand die z'n Panamera wilde verkopen?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
28 nov 2017 17:11 |
|
|
Marcel1967
Almere
|
_________________________________________ www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl Speciale Forumprijzen, pb voor meer info
|
28 nov 2017 19:08 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Lang geleden dat ik daar nog eens gekeken had. Die "layout" vind ik maar zus en zo eerlijk gezegd
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
28 nov 2017 19:56 |
|
|
hilmp2
|
Was serieuze discussie. Over hoe voortbestaan enz. Grappig was wel dat de Belgen als meer gierig dan de ollanders werden neergezet
|
30 nov 2017 22:39 |
|
|
Mart WTL
|
Hahaha Targa Floriaan, I like, I like, I like, hahaha ...
|
01 dec 2017 10:08 |
|
|
dirk l
|
Het is blijkbaar weer van dattum. Het sinds een héle tijd al kwakkelend en krakend Belgisch Porsche forum is sinds enkele dagen blijkbaar off-line. Is dit het einde of werkt men aan een heropstanding Iemand ?
|
21 mei 2024 0:56 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik kreeg gisterenmiddag een email om m’n password te resetten - dàt gedaan … en kon daarmee (gisterenavond) op het nieuwe PF.BE
|
21 mei 2024 13:48 |
|
|
dirk l
|
Geen mail gehad, en om een paswoord te resetten moet je wel eerst de site vinden.... Ik zie geen PF.be meer op het net
|
21 mei 2024 14:43 |
|
|
oliver
|
Site is opnieuw online, inloggen lukt nog steeds niet.
|
21 mei 2024 16:51 |
|
|
Vlaanderen
944 TurboAchterhoek
|
PF.be bestaat niet. Porsche forum België wel
|
21 mei 2024 16:52 |
|
|
Mart WTL
|
Fijn dat er weer werk aan is besteed met positieve intenties. Heb me opnieuw geregistreerd met nieuwe gebruikersnaam, emailadres en wachtwoord, links toegezonden gekregen, maar het werkt helaas wederom (nog steeds) niet om in te kunnen loggen, laat staan om een reactie achter te laten. Jammer hoor. Dan maar even langs deze weg, ter info voor het pfb. Dan spreken en zien we elkaar wel weer bij de Zomersproetjes dit jaar. Gezellig beppen via het Belse forum zit er helaas al tijden niet meer in.
|
24 mei 2024 10:35 |
|
|
Vlaanderen
944 TurboAchterhoek
|
Zelfde ervaring als Mart. Moeizaam registreren. En kijk eens naar de onderwerpen en de datum! Er wordt nauwelijks iets besproken. Dus geen toegevoegde waarde.
|
24 mei 2024 11:57 |
|
|
Belbeyl
991.2 4SWesterlo
|
Ik had dezelfde ervaring als Olaf: "spontaan" een mailtje ontvangen voor paswoord reset, en toen lukte het wel. En ja, in vergelijking met dit forum is het daar wel héél stil
|
24 mei 2024 13:01 |
|
|