Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 31 maart 2025 14:37

Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
964 bij stipt 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
996 GT2 CS - F308GTBi
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
Bericht Re: 964 bij stipt
Hier op het forum heeft toen een
zilveren 964 te koop gestaan voor 13k,
Compleet turbo onderstel en turbobreed.
Was snel weg :p

27 maart 2025 21:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik heb in 2010 mijn '87 - 911 Targa gekocht voor 12.000 euro van 2de eigenaar die hem zelf 20 jaar in bezit had.

Laatst bijgewerkt door bladerunner op 28 maart 2025 8:25, in totaal 1 keer bewerkt.

28 maart 2025 8:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Je kunt van Rick vinden wat je wilt maar heeft met hard werken toch een mooi bedrijf opgebouwd, paar miljoen in de pocket en houd , ik schat, +25 man personeel aan het werk. In andere landen heeft men vaak meer bewondering voor hard werken dan in NL. Dat is jammer.

28 maart 2025 8:55
Profiel
PorscheForum Rookie
ik heb bewondering voor zijn bedrijf, al lees ik veel tegenstrijdige berichten over zijn methodes/materialen. er zijn hele facebookpagina's aan haat aan hem gewijd, niet leuk maar ik snap het wel. Zijn guerrilla verkoopmethodes zijn ook zo doorzichtig, ik vraag mij al jaren af: hoe lang kan dit nog doorgaan?

Bewondering kun je bij mij al snel verdienen, maar op persoonlijk vlak heb ik bij Rick: extreme braakneigingen.

28 maart 2025 10:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Addie1978 schreef:
Ach ieder zijn ding, en laat Rick maar schuiven met zijn marketingteam, je kan die blauwe flesjes tegenwoordig op iedere hoek van de straat kopen. Persoonlijk geef ik zelf toch de voorkeur aan betere producten.

Zelf zal hij niets ontwikkelen dus ik denk dat hij z'n flesjes wel vult met de "betere producten". Zal wel bulk inkopen bij de geyon's monelli's mcquiars etc van deze wereld .

30 maart 2025 11:26
Profiel
PorscheForum Rakker
981 Cayman S PDK
Hij schijnt Chinese producten te "rebranden".

30 maart 2025 13:50
Profiel
991.1 gts
tholen
Het is allemaal afgunst, die lui die klagen zijn allemaal stakkers die niks temakken hebben.
Ik heb zelf ook spul van hem en het werkt allemaal gewoon prima. Hij is in de tuin van zijn ouders begonnen met poetsen en u zoeen bedrijf. Ik zou niet kunnen begrijpen als iemand dat niet mooi vind.
Mensen zijn tegenwoordig als vliegen op strond. Als ze je in de grond kunnen trappen moet dat ook echt gebeuren. Kijk maar naar tom weas. Ze hebben hebben er allemaal nix mee temaken en toch moeten ze zich er allemaal mee bemoeien. En allemaal volk wat zelf nix presteerd

30 maart 2025 14:36
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Leer eerst deftig schrijven of stop met zuipen.
Verder wel akkoord met de inhoud van je post. Ik vind Rikkert als persoon een walgelijk ventje voortgaand op zijn YT content, maar het is een goede ondernemer.

30 maart 2025 15:08
Profiel
991.1 gts
tholen
Jij valt dus ook in die groep. Zeiken op alles om je heen. Waardeloos volk

30 maart 2025 16:14
Profiel
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Mensen hou het alsjeblieft een beetje normaal hier op het forum! Er is al genoeg ellende in de wereld.

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

30 maart 2025 16:28
Profiel
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
:arrowu: What he said :arrowu:

Ik kan alleen maar respect hebben voor hoe hij zo’n bedrijf heeft kunnen opbouwen. Ik heb zelf ook wat van zijn spul in huis — vooral de interior cleaner en de glascleaner werken erg goed. De Real Effective Cleaner vind ik eng, omdat het blijft doorwerken als je het niet heel goed afspoelt, met roest als resultaat.

Maar zoals ik al zei: ook ik vind zijn filmpjes tenenkrommend. En ik geloof niet dat ze in zijn professionele poetsbedrijf echt met een tafel vol kleine flesjes aan de slag gaan, of dat hij daar ‘even snel’ met een DAP overheen is gegaan. Een vriend van mij heeft zijn Audi RS2 daar ooit laten doen, en het resultaat was zeer indrukwekkend.

Kortom: je moet de filmpjes, die puur als marketing dienen, los zien van het daadwerkelijke resultaat — want daarvoor kun je alleen maar respect hebben.

30 maart 2025 21:41
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2