Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 6:39

Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Porsche en afgunst 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
horn schreef:
jeroenoop schreef:
Ik begrijp niet dat men tegen Porsche opkijkt , maar ik snap het wel.

En dát snap ik nou weer niet... :lol:

Maar je berijpt het wel :?:

20 sep 2007 21:41
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Kwaliteit is mooi en kost soms meer, maar speelt status bij een groep mensen een rol. En juist het gebrek daarvan bij mensen met een bovenmodaal inkomen vind ik mooi. Mensen die een ruim inkomen hebben en toch bijv. lekker een t-shirt gaan halen bij de Hema. Gewoon omdat ze het niet uitmaakt.

Ik verwonder mij eerder over mensen die het niet breed hebben, maar toch een vermogen uitgeven voor kleding of sieraden. Natuurlijk staat het iedereen vrij, maar dat snap ik wel eens niet.

Mensen met een "duur" huis en Zeeman ondergoed aan de waslijn weer wel. :wink:

20 sep 2007 21:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bericht 
ruud964 schreef:
Gerhard schreef:

Je zou de mensen de kost moeten geven die een veelvoud van de Balkenende norm verdienen toch shoppen bij de Zeeman, Aldi Lidl etc :roll:

Heerlijk, dat soort mensen spreken mij aan. Lekker jezelf blijven en maling hebben wat een ander ervan vindt. :P

Precies.. zo is het toch ook, ook mensen die een hoop verdienen moeten gewoon eten, drinken en naar het toilet. Grote onzin om te denken dat je meer bent dan een ander. Je weet nooit wat de situatie van iemand anders is. Ik heb meer respect voor iemand in een rijtjeshuis die z'n geld gebruikt heeft om b.v. de operatie van een ouder te betalen dan iemand die in vrijstaand blijft wonen, een dure wagen rijdt en te beroerd is anderen te helpen.

20 sep 2007 21:53
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
Wat ik erg jammer vind is het feit dat mensen jou als persoon ineens anders beoordelen als ze er achter komen (soms pas na jaren) wat voor auto je hebt. (Porsche, Fer""ri o.i.d.)
Jammer en je kunt zeggen dat je dan met de verkeerde mensen omgaat, maar veel mensen in Nederland praten graag over bepaalde spullen, maar zo gauw ze er mee geconfronteerd worden gaat het "fout" en afgunst steekt de kop op.
:oops:

20 sep 2007 22:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2