inderdaad. ik laat me tegenwoordig op mijn werk 'dope' noemen. De baas én sexy.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
15 nov 2007 8:01
Jurgen
Westervoort
Ik wil nu eigenlijk een foto plaatsen na deze laatste opmerking...maar laat ik de dag vriendelijk beginnen...
15 nov 2007 8:23
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Re: Quoto
De Turbo is een overbodige suv – als je een sportwagen wilt, moet je geen suv kopen.
Sinds wanneer is rationaal een criterium voor het bouwen van exclusieve auto's. Als we dat aanhouden reden we allemaal in een trabant met een zuinige schone motor.....
Verder vind ik de RR Sport wel top, en als ik het geld er voor over had werd ie de mijne, maar wel als lease, want ben ook een beetje huiverig voor britse kwaliteit......
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum